آموزش عفاف و حجاب در كانون پرورش فكری اهواز
کد خبر: 2170430
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۵

آموزش عفاف و حجاب در كانون پرورش فكری اهواز

گروه اجتماعی: مربيان مركز فرهنگی ـ هنری شماره 5 كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان اهواز با برگزاری ويژه‌برنامه‌ايی در ماه رمضان، كودكان و نوجوانان را با عفاف و حجاب آشنا كردند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خوزستان و به نقل از روابط عمومی كانون پرورش فكری كودكان نوجوانان خوزستان، «ليلا رحمانيان» مسئول كانون مركز شماره 5 اهواز در اين‌باره گفت: فعاليت‌های دينی و مذهبی بخشی از برنامه‌های امسال مربيان اين مركز فرهنگی ـ هنری كانون است كه با استفاده از اين فعاليت‌ها كودكان و نوجوانان را به انجام مسائل و فرايض دينی تشويق می‌كنند.
وی با بيان اين‌كه اين برنامه هم‌زمان با سيزدهمين روز از ماه مبارك رمضان با حضور 70 عضو كودك و نوجوان و در راستای طرح ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در اين مركز برگزار شد افزود: مربيان كانون، اعضای كانون را با مسائل اين طرح آشنا كردند.
رحمانيان، تلاوت آياتی از قرآن كريم، دكلمه خوانی، قصه‌گويی، شعر خوانی و خواندن دعا توسط اعضا را از ديگر برنامه‌های اين روز عنوان كرد.
گفتنی است اين مراسم با حضور مسئول حراست، مسئول روابط عمومی، كارشناس فرهنگی مراكز اهواز و جمعی از مربيان مراكز اين شهر در سالن كتابخانه‌ اين مركز برگزار شد.

captcha