11 محفل انس با قرآن در مازندران برگزار شد
کد خبر: 2173886
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۹

11 محفل انس با قرآن در مازندران برگزار شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: مديركل اوقاف و امور خيريه مازندران، از برگزاری 11 محفل انس با قرآن با حضور و تلاوت قاری مصری استاد «محمود شحات انور» در استان مازندران خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمين«سيف‌الله سهرابی»، مدير كل اوقاف و امور خيريه مازندران، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مازندران، نمايندگی ساری، با تشكر از حضور پرشور عموم مردم به‌ويژه قاريان و حافظان و نيروهای قرآنی در اين محافل قرآنی، گفت: هر كه با قرآن باشد، در دنيا سعادتمند خواهد بود و همه ما و فرزندانمان دوست داريم كه خوشبخت شويم و خوشبختی ما در گرو حركت در مسير قرآن كريم است.
وی افزود: زندگی ما بايد زندگی قرآنی شود و همه بايد در ايجاد زندگی قرآنی از همديگر سبقت بگيريم و اخلاق و رفتار و تفكر ما بايد قرآنی شود و قرائت قرآن و تلاوت آن توسط قاريان خوش صدا مقدمه‌ای برای اين هدف مهم است.
سهرابی تصريح كرد: اين محافل با حضور مسئولان و مردم عزيز و علاقه‌مندان و با اجرای گروه‌های تواشيح استان برگزار شد و قاری مصری استاد «محمود شحات انور» با صدای دلنشين خود به تلاوت آيات الهی پرداخت و موجب تشويق و ابراز احساسات مردم شد.
وی افزود: اين محافل از روز چهارشنبه 26 مرداد مصادف با 16 رمضان تا جمعه 28 مرداد مصادف با 18 رمضان در آستانه مباركه امامزاده بسمل و پلاسيد رامسر، مسجد جامع تنكابن، مسجد جامع نوشهر، امامزاده كيا سلطان رويان، مسجد جامع محمودآباد، امامزاده سيد محمد فريدونكنار، امامزاده قاسم بابل، مسجد روستای چمازكتی قائمشهر، امامزاده عباس (ع) ساری، مسجد سعادت مهرآباد و مصلی شهرستان بهشهر برگزار شد.
captcha