اولين دوره تربيت مربی نماز ويژه طلاب اصفهانی برگزار می‌شود
کد خبر: 2197130
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵

اولين دوره تربيت مربی نماز ويژه طلاب اصفهانی برگزار می‌شود

گروه سياسی و اجتماعی: مسئول ستاد اقامه نماز استان اصفهان از برگزاری اولين دوره تربيت مربی نماز در آبان‌ماه جاری ويژه طلاب در اصفهان خبر داد.

«رضا جديدی» رئيس ستاد اقامه نماز استان اصفهان دهم مهرماه در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه اصفهان، با اشاره به ضرورت گسترش تبليغات دينی در زمينه نماز گفت: اولين دوره استانی تربيت مربی نماز ويژه طلاب برادر در اصفهان برگزار می‌شود.
وی با بيان اينكه اين دوره از اول آبان ماه آغاز می‌شود، ادامه داد: اين دوره به مدت ده هفته در روزهای پنج شنبه و جمعه طلاب با شيوه‌های آموزش نماز آشنا می‌شوند.
جديدی اظهار كرد: آيات نماز، روايات نماز، راه‌های تكميل نماز، اسرار نماز، آداب نماز، آثار نماز، نماز و خانواده، راه‌های دعوت به نماز و پاسخ به شبهات و سوالات در خصوص نماز از مهمترين سرفصل‌های دوره است.
وی اتمام سطح دو حوزه يا اشتغال به سطح سه را از شرايط اين دوره دانست و افزود: داوطلبان پس از مصاحبه حضوری و تعهد به همكاری در اين دوره شركت خواهند كرد.
رئيس ستاد اقامه نماز استان اصفهان با بيان اينكه پس از اتمام دوره از شركت كنندگان آزمون به عمل می‌آيد، گفت: به كليه قبول شدگان در دوره گواهی پايان دوره داده می‌شود و از آنها در برنامه‌های تبليغی نماز استفاده خواهد شد.
وی خاطرنشان كرد: داوطلبان تا 15 مهرماه فرصت دارند با مراجعه به اين ستاد واقع در خيابان آيينه خانه اصفهان نسبت به نام نويسی اقدام كنند.
captcha