بيانيه آيت‌الله فاضل لنكرانی درباره اجرای حكم ارتداد نويسنده آذربايجانی
کد خبر: 2229452
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۰

بيانيه آيت‌الله فاضل لنكرانی درباره اجرای حكم ارتداد نويسنده آذربايجانی

گروه سياسی و اجتماعی: آيت‌الله فاضل لنكرانی در واكنش به اجرای حكم ارتداد «رافق تقی‌اف»، نويسنده موهن به ساحت مقدس نبی مكرم اسلام تأكيد كرد: مسلمانان اجازه نخواهند داد اهانت به مقدسات اسلامی عملی شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه قم، آيت‌الله محمدجواد فاضل‌لنكرانی، رئيس مركز فقهی ائمه اطهار(ع) با صدور بيانيه‌ای درباره اجرای حكم ارتداد «رافق تقی‌اف» آورده است: خداوند قهار را شكرگزاريم كه دست انتقام حضرتش از آستين غيور مردان مسلمان ظاهر شد.
متن اين بيانيه به شرح زير است:
«الم يعلموا انه من يحادد الله و رسوله فان له نار جهنم خالدا فيها ذلك الخزی العظيم»
مردم مسلمان و متدين آذربايجان!
خداوند قهار را شكرگزاريم كه دست انتقام حضرتش از آستين غيورمردان مسلمان ظاهر شد و فرد خبيثی را كه به ساحت مقدس اسلام و نبی مكرم اهانت می‌كرد به جهنم فرستاد بدون ترديد كسی كه اين حكم الهی را جاری و دل مسلمين را شاد كرد نزد خداوند اجر و پاداش بزرگ خواهد داشت.
در بخش ديگری از اين بيانيه آمده است: دشمنان اسلام بدانند كه مسلمانان آزاده و جوانان غيرتمند اجازه نخواهند داد توطئه‌های شوم استكبار جهانی و صهيونيسم بين‌الملل در اهانت به مقدسات اسلام عملی شود و عناصر خودباخته و دين فروش را به سزای اعمال ننگين خود خواهند رساند.
در خاتمه اين بيانيه تاكيد شده است: اينجانب ضمن تبريك به مسلمانان جهان خصوصا مردم غيور آذربايجان، ياد و خاطره مرجع والا مقام و فقيد شيعه حضرت آيت‌الله العظمی فاضل لنكرانی(ره) را كه فتوای مهدورالدم بودن اين ملحد و مرتد را صادر فرمودند گرامی داشته و علو درجات ايشان را از خداوند بزرگ خواستارم.
captcha