مرحله نهايی جشنواره قرآنی كودك و نوجوان در بخش دختران برگزار می‌شود
کد خبر: 2279596
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۶

مرحله نهايی جشنواره قرآنی كودك و نوجوان در بخش دختران برگزار می‌شود

گروه كودك و نوجوان: مرحله نهايی بخش دختران سيزدهمين جشنواره قرآنی كودك و نوجوان امروز جمعه، پنجم اسفندماه، در فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، در مرحله نهايی بخش دختران سيزدهمين جشنواره قرآنی كودك و نوجوان امروز جمعه پنجم اسفند و از ساعتی پيش در فرهنگسرای قرآنی برگزار شده است و تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت.
500 دختر كودك و نوجوان در مقاطع سنی مختلف از پيش دبستانی تا پيش دانشگاهی در چهار رشته اصلی اين جشنواره يعنی قرائت، ترتيل، حفظ قرآن و اذان‌گويی در اين مرحله با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت.
18 كارشناس قرآنی كشوری و بين‌المللی امر قضاوت و داوری مسابقه امروز بخش دختران را به عهده خواهند داشت كه اسامی آن‌ها به شرح زير است:
در رشته حفظ پيش‌دبستانی و حفظ اول تا سوم دبستان، خانم‌ها الوندی و شهرياری به ارزيابی دختران شركت كننده در اين بخش خواهند پرداخت و داوری رشته حفظ مقطع تحصيلی چهارم و پنجم دبستان و راهنمايی به عهده خانم‌ها بهاری، حسينی و مسلمی خواهد بود.
ارزيابی شركت كنندگان در رشته حفظ مقطع دبيرستان و پيش‌دانشگاهی را نيز سه داور به نام‌های خانم‌ها صحاف، الماسی و صريحی‌نژاد انجام می‌دهند ضمن آنكه داوری رشته قرائت اين مقطع تحصيلی به عهده خانم‌ها جمالی، نظری و بابايی خواهد بود.
در رشته ترتيل و قرائت مقطع راهنمايی خانم‌ها ايمان‌صحاف، نياورانی و نجات‌صحاف كار داوری دختران اين مقطع سنی را عهده‌دار خواهند بود و خانم‌ها كاتب، آقايی و عقبايی به داوری رشته ترتيل مقطع دبيرستان و پيش‌دانشگاهی پرداخته و منتخبان مناطق را كه به اين مرحله راه يافته‌اند مورد ارزيابی قرار خواهند داد.
اين گزارش حاكی مرحله نهايی بخش پسران سيزدهمين جشنواره قرآنی كودك و نوجوان با ميزان شركت كننده مشابه بخش دختران روز گذشته پنجشنبه 4 اسفند در فرهنگسرای قرآن برگزار شد و كودكان و نوجوان شركت كننده در اين بخش به رقابت با يكديگر در ر‌شته‌های مختلف پرداختند.
داوری بخش هنری شامل نقاشی و خوشنويسی نيز به طور همزمان با ارزيابی رشته‌های قرائت و ترتيل، حفظ قرآن و اذان‌گويی به شكل حضوری و با شركت منتخبان معرفی شده مناطق 22 گانه تهران برگزار می‌شود كه داوری بخش دختران اين دو رشته به عهده خانم احمدی خواهد بود.
بنا بر آخرين اطلاع‌رسانی از سوی دبيرخانه سيزدهمين جشنواره قرآنی كودك و نوجوان مراسم اختتاميه اين جشنواره جمعه 19 اسفند برگزار می‌شود كه محل برگزاری آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
captcha