پرورش استعداد قرآنی نيازمند حضور مربيان خلاق در مؤسسات است
کد خبر: 2309229
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۳

پرورش استعداد قرآنی نيازمند حضور مربيان خلاق در مؤسسات است

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: پرورش استعداد‌های قرآنی و نخبه پروری نيازمند حضور مربيان خلاق، با تجربه و كارآزموده در مؤسسات قرآنی است.

منصوره اميدواری، مدير مسئول مؤسسه اميد منتظران قزوين، گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، در رابطه با پرورش استعداد‌های قرآنی به دوره‌های آموزشی مرتبط در اين زمينه اشاره كرد و گفت: دوره آموزش تربيت‌مربی قرآن در مؤسسه اميد منتظران قزوين از 15 اسفندماه آغاز شده است و تا 22 تيرماه سال جاری ادامه می‌يابد.
وی با اشاره بر اين موضوع كه پرورش استعداد‌های قرآنی و نخبه‌پروری نيازمند حضور مربيان خلاق، با تجربه و كارآزموده در مؤسسات قرآنی است، اظهار كرد: كلاس‌های اين در دوره آموزشی با حضور 18 نفر از قبول‌شدگان در آزمون ورودی طبق برنامه و زمانبندی ارائه شده از سوی مؤسسه برگزار می‌شود.
اين مسئول تصريح كرد: كلاس‌های اين دوره آموزشی دو جلسه در هفته به مدت 120 دقيقه آموزشی در مكان اين مؤسسه قرآنی برگزار شده و فراگيران با آموزه‌های اين رشته آشنا شده و پاسخ سؤالات خود را دريافت می‌كنند.
اميدواری اظهار كرد: در اين دوره فراگيران با صوت و لحن، تجويد، علوم قرآنی، فنون معلمی، روش تدريس و ... آشنا شده و در پايان نيز با شركت در آزمون پايانی و كسب نمره قبولی گواهينامه پايان‌دوره معتبر دريافت می‌كنند.
مدير مسئول مؤسسه اميد منتظران قزوين در پايان خاطرنشان كرد: از مربيان اين دوره صادق‌زادگان، فرزانه خوئينی‌ها، قلی‌پور و ملك‌زاده هستند كه آموزه‌های اين رشته را به فراگيران انتقال می‌دهند.
captcha