يادواره شهدای فرهنگی در فراهان برگزار شد
کد خبر: 2320537
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷

يادواره شهدای فرهنگی در فراهان برگزار شد

گروه سياسی و اجتماعی: همزمان با هفته معلم، يادواره شهدای فرهنگی فراهان 17 اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

محمودرضا مصلحی‌فاضل، كارشناس آموزش نيروی انسانی و دبير ستاد بزرگداشت مقام معلم فراهان در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه مركزی گفت: اين مراسم به پاس نكوداشت و زنده نگه داشتن ياد و خاطره استاد شهيد مطهری، شهدای 8 سال دفاع مقدس به ویژه 7 شهيد فرهنگی این شهرستان برگزار شد.
وی ادامه داد: در اين مراسم رئيس آموزش و پرورش فراهان لزوم بهره‌مندی از فضايل اخلاقی اين استاد شهيد را برای فرهنگيان متذكر شد.
مصلحی فاضل بيان كرد: همچنین به مناسبت سالروز شهادت اين استاد بزرگوار، مراسم سپاس از معلم در30 مدرسه اين شهرستان برگزار شد.
وی ديدار از سه جانباز فرهنگی را از برنامه‌های اجرا شده هفته معلم عنوان كرد و افزود: بيش از 50 نفر از فرهنگيان با حجت‌الاسلام جعفری، امام جمعه اين شهرستان ديدار كردند.
مصلحی فاضل خاطرنشان كرد: همزمان با گراميداشت هفته معلم نمايشگاه صنايع دستی در مدرسه مهديه تلخاب برگزار شد كه دانش آموزان علاقمند به كارهای دستی از جمله معرق، خوشنويسی، نقاشی و ديگر رشته‌ها اقدام به برپايی نمايشگاه كردند.
دبير ستاد بزرگداشت مقام معلم فراهان در پايان از حضور فعالانه دانش آموزان كليه مقاطع تحصيلی در برگزاری هرچه باشكوهتر مراسم نكوداشت مقام معلم تقدير كرد و افزود: اميد است در طی اين هفته توانسته باشيم گوشه‌ای از زحمات بی‌منت معلمان را ارج نهاده و آداب نيكوی حكمت مطهر را در آموزش و پرورش پياده كنيم تا همواره شاهد موفقيت‌های بيش از پيش نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه های ملی و بين‌المللی باشيم.
captcha