اجرای بيش از 290 ويژه برنامه فرهنگی هنری در هفته نخست خردادماه
کد خبر: 2328972
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۳

اجرای بيش از 290 ويژه برنامه فرهنگی هنری در هفته نخست خردادماه

گروه هنر: در هفته نخست خردادماه و همزمان با سالروز فتح خرمشهر بيش از 290 ويژه برنامه از سوی مراكز فرهنگی هنری پايتخت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بين‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شب شعر فتح خرمشهر 3 خردادماه، نمايشگاه عكس خرمشهر 3 تا 9 خرداد در فرهنگسرای اشراق، ويژه برنامه سرخ به رنگ حماسه اول خرداد و خرمشهر در قاب تصوير 4 خرداد در فرهنگسرای معرفت از جمله ويژه برنامه‌های مراكز فرهنگی هنری تهران به مناسبت سالروز فتح خرمشهر است.
در اين هفته مسابقه نقاشی ديواری از مقاومت تا پيروزی 3 خرداد در خانه فرهنگ حرا، اجرای نمايش های ميدانی به مناسبت آزادسازی خرمشهر 31 ارديبهشت در فرهنگسرای خاوران، جشن عمليات بزرگ آسمانی 3 خرداد در خانه فرهنگ وليعصر(عج)، جشنواره فرهنگی ورزشی فتح خرمشهر با عنوان جام سوم خرداد تا 3 خرداد در سطح منطقه 16 و بررسی كتاب‌های دفاع مقدس در نشست صفير قلم 3 خرداد در خانه فرهنگ سلمان فارسی برگزار می‌شود.
نشست نقد بنای باغ موزه دفاع مقدس در باشگاه معماری 3 خرداد در فرهنگسرای ارسباران، اجرای نمايش خرمشير تا 13 خرداد در خانه فرهنگ نور و اجرای نمايش ميدانی مادر مفقودالاثر 3 خرداد در فرهنگسرای خاوران از ديگر برنامه‌های اين هفته در پايتخت است.
نمايشگاه‌های نقاشی ريتم طبيعت تا 4 خرداد در فرهنگسرای ابن سينا، جشنواره پوستر راديويی اول تا 5 خرداد در فرهنگسرای ارسباران، نقاشی انتزاعی تا 4 خرداد در فرهنگسرای آفتاب، نقاشی روی چوب تا 5 خرداد در نگارخانه پرديسان و نمايشگاه عكس تبادل از روزهای جنگ لبنان تا آزادی اسرای فلسطينی از 3 تا 13 خرداد در فرهنگسرای انقلاب، از جمله برنامه‌های نمايشگاهی هفته اول خرداد ماه است.
نمايش فيلم سينمايی «چك» تا اول خرداد در فرهنگسرای اشراق، اجرای نمايش يكی بود يكی نبود همراه با قصه گويی از منابع كهن ادبيات فارسی 3 خرداد در فرهنگسرای معرفت و نمايش فيلم خنده در باران تا 5 خرداد در فرهنگسرای فردوس، از جمله برنامه‌های سينمايی و نمايشی مراكز فرهنگی هنری تهران در هفته جاری است. همچنين در اين هفته نشست خوشنويسی در دهه شصت 31 ارديبهشت در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت دريافت فهرست كامل برنامه‌ها به پايگاه اينترنتیwww.farhangsara.ir مراجعه كنند و برای دريافت اطلاعات ويژه برنامه‌های هفته جاری و نشانی مراكز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيرند.
captcha