برگزاری نشست ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تيرماه در خراسان شمالی
کد خبر: 2343394
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۳

برگزاری نشست ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تيرماه در خراسان شمالی

گروه سياسی و اجتماعی: نشست ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تيرماه 21 خردادماه در استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خراسان شمالی، در نشست ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تيرماه بر ضرورت تبيين علل و عوامل فاجعه هفتم تيرماه و پيامدهای شهادت 72 تن از نمايندگان و مسئولان نظام اسلامی در مقطع حساس سالهای اول انقلاب، تأكيد شد.
گلباران مزار شهدا، بازديد از خانواده‌های شهدای قضايی بويژه شهيدان طيبی و صادقی از شهدای هفتم تير ماه استان خراسان شمالی، تبيين انديشه‌های شهيد بهشتی و زندگينامه آن شهيد در همايش‌های گروه‌های مختلف مردمی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی به‌مناسبت هفته قوه قضائيه از اهم برنامه‌های اين ايام ياد شد.
به‌همين مناسبت پايگاه مقاومت شهيد بهشتی در بجنورد مراسم ويژه‌ای خواهد داشت و گردهمايی اعضای شورای حل اختلاف نيز برگزار می‌شود.
علاوه بر سازمان‌ها و نهادهای دولتی، احزاب و گروه‌ها و تشكل‌ها نيز برنامه‌های ويژه‌ای در تجليل از شهدای هفتم تير خواهند داشت.
در اين جلسه نمايندگان دستگاه‌های اجرایی به تبيين برنامه‌ها و پيشنهادات خود برای برگزاری باشكوه مراسم هفتم تيرماه پرداختند.
یادآوری می‌شود که اول تا هفتم تيرماه و آستانه سالگرد شهادت شهيدان بهشتی و 72 تن از ياران ايشان به نام هفته قوه قضائيه نامگذاری شده است.
captcha