تحريم‌های اقتصادی فرصتی مغتنم برای نظام در ورود به عرصه جهادی است
کد خبر: 2372009
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۹

تحريم‌های اقتصادی فرصتی مغتنم برای نظام در ورود به عرصه جهادی است

گروه سياسی: فرمانده نيروی دريايی سپاه تحريم‌های اقتصادی امروز را فرصتی مغتنمی برای جمهوری اسلامی ايران در ورود به عرصه جهادی عنوان و تصريح كرد: تحريم‌های نفتی دشمنان را بايد به مثابه فرصت تلقی كرد و با اين عرصه جهادی می‌توانيم به اميد روزی باشيم كه كشورمان حتی يك قطره نفت خام صادر نكند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از سپاه نيوز، سردار سرتيپ پاسدار علی فدوی، فرمانده نيروی دريايی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پايان همايش فرماندهان و مسئولين اين نيرو كه در مشهد برگزار شد ضمن مثبت ارزيابی‌كردن برگزاری اين همايش 4 روزه با اشاره به ارتقای توان و آمادگی رزم يگان‌های نيروی دريايی سپاه گفت: روند ارتقای آمادگی‌ها در نيروی دريايی سپاه از سال 65 تاكنون حفظ شده و اين مدت زمان طولانی آب‌ديدگی و تجربيات مفيدی را در اين نيرو به وجود آورده است.
دريادار فدوی اظهار كرد: به لحاظ شرارت‌هايی كه آمريكا طی سال‌های متمادی در منطقه از خود بروز داده است نيروی دريايی سپاه پس از جنگ نيز هيچ‌گاه در شرايط عادی نبوده و همواره در وضعيت افزايش آمادگی با رده‌های مختلف قرار دارد.
وی با تاكيد بر اينكه نيروی دريايی سپاه در برابر تهديدات دشمنان در ابعاد نظامی در شرايط فوق العاده‌ای به سر می‌برد اظهار كرد: اين ميزان آمادگی و اقتدار در مجموعه نيروهای مسلح، دشمنان را از به كاربردن راهكار اقدام نظامی مأيوس كرده است از اين رو با به كاربردن ابزار تحريم و اعمال فشارهای اقتصادی، سياسی و حقوقی رويكرد خصمانه خود بر عليه ملت ايران را دنبال می‌كنند.
دريادار فدوی تحريم‌های اقتصادی امروز را فرصتی مغتنمی برای جمهوری اسلامی ايران در ورود به عرصه جهادی عنوان و تصريح كرد: تحريم‌های نفتی دشمنان را بايد به مثابه فرصت تلقی كرد و با اين عرصه جهادی می‌توانيم به اميد روزی باشيم كه كشورمان حتی يك قطره نفت خام صادر نكند و اين ذخيره الهی را به فراورده‌ها تبديل كرده و يا به عنوان ذخيره آيندگان باقی گذارد.
وی شرايط امروز ايران در مقطع كنونی را سرنوشت‌ساز برشمرد و اظهار كرد: با گذشت مدت زمان كمی از اعلام رسمی شروع تحريم‌ها عليه ايران، علی‌رغم اينكه تحريم‌ها و فشارهای دشمن بر عليه ملت ايران از 33 سال پيش آغاز شده امروز شاهد تحركات نظامی مختصری در منطقه هستيم كه تمامی آنها در ابعاد دفاعی قابل بررسی است و تمامی اقدامات دشمن به طور كامل از سوی رزمندگان نيروی دريايی سپاه رصد می‌شود.
فرمانده نيروی دريايی سپاه بخش عمده جابجايی و تغيير در ناوگان آمريكا كه در خليج فارس مستقر است را اقدام رسانه‌ای و تبليغاتی آنان توصيف و تصريح كرد: هراس دشمنان از تهديد جمهوری اسلامی ايران مبنی بر اينكه «در صورتی كه امنيت ملی ايران در منطقه به خطر بيفتد، امنيتی برای امريكا و هم پيمانانش وجود نخواهد داشت» منجر به شكل‌گيری اين تحركات از جانب امريكا شده است.
دريادار فدوی در پايان سخنانش در خصوص همايش فرماندهان و مسئولين نيروی دريايی سپاه گفت: طی مدت 4 روز همايش زير سايه با بركت امام رضا (ع) اين همايش با محوريت موضوعات و مباحث بصيرتی و تعميق معنويت و نيز بررسی و تبيين برنامه‌های گذشته و راهبردهای آينده نيروی دريايی سپاه برگزار شد.
captcha