عرضه نخستين نرم‌افزار چند رسانه‌ای «يهود و صهيونيسم جهانی» در نمايشگاه قرآن
کد خبر: 2377623
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۹

عرضه نخستين نرم‌افزار چند رسانه‌ای «يهود و صهيونيسم جهانی» در نمايشگاه قرآن

گروه فضای مجازی: نخستين نرم‌افزار چند رسانه‌ای با موضوع «يهود و صهيونيسم جهانی» با عنوان «پژوهه شيطان» در بخش دشمن‌شناسی بيستمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، اين نرم‌افزار شامل 18 مقاله اصلی (تصويری) و 86 مقاله تكميلی است كه با بيش از 50 درصد تخفيف به قيمت 2500 تومان در نمايشگاه قرآن عرضه شده است.
در اين نرم‌افزار تصويری جديد و متفاوت اما مستند از صهيونيسم جهانی (خاستگاه اعتقادی، تاريخی و گشتره جغرافيايی) ارائه و خطر آن تبيين شده است.
متن كامل 30 جلد كتاب از جمله كتاب‌های «بيت‌المقدس»، «تاريخ اورشليم(بيت‌المقدس)»، «تحليلی بر پيشگويی‌های نوسترآداموس»، «جنايت جهانی»، «بوی خون»، «پروتكل دانشوران يهود»، «سير تاريخی تورات» و «دنيا؛ بازيچه يهود» از بخش‌های مختلف اين نرم‌افزار است.
بخش ديگری از نرم‌افزار به 20 جلسه سخنرانی با عناوينی همچون «تصوير يهود در قرآن»، «قدس»، «زرسالاران يهودی»، «سخنرانی همايش زن بودن ممنوع»، «هولوكاست»، «صهيونيسم و خاورميانه» و «وضعيت سياسی اسرائيل» اختصاص يافته است.
هشت فيلم و كليپ مستند از جمله «امام خمينی و مسأله فلسطين»، «لبيك يا حسين»، «مسيحيت صهيونيستی»، «تا ظهور»، «سكوت عقربه‌ها» و «از كدامين قبيله‌ای ـ نيايش دكتر علی شريعتی» از ديگر بخش‌های نرم‌افزار پژوهه شيطان است.
يادآور می‌شود، بيستمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن از 25 تيرماه با شعار «قرآن؛ فرهنگ بيداری» در مصلای تهران آغاز شد و تا 24 مرداد از ساعت 17 تا 24 در روزهای عادی و از ساعت 14 تا 24 در روزهای تعطيل، فعال خواهد بود.
captcha