جشن بزرگ «كله گنجشكی‌ها» در بندرعباس برگزار می‌شود
کد خبر: 2380675
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۰

جشن بزرگ «كله گنجشكی‌ها» در بندرعباس برگزار می‌شود

گروه فرهنگ و هنر: مديرعامل سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری بندرعباس از برگزاری جشن «كله گنجشكی‌ها» به‌مناسبت ماه مبارك رمضان و در راستای آشنايی بيشتر كودكان با آموزه‌های دينی و مذهبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه هرمزگان، شهره معظمی‌گودرزی، مديرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس صبح امروز، 9 مردادماه در نشست خبری با اعلام اين خبر، توجه به مقوله فرهنگ را يكی از دغدغه‌های اصلی اين سازمان عنوان كرد و گفت: توجه به مقوله فرهنگ همواره يكی از دغدغه‌های اصلی اين سازمان و همچنين ساير نهادهای مرتبط بوده و مشاركت نونهالان و نوجوانان در برنامه‌های فرهنگی از جايگاه ويژه‌ای برخوردار است.
وی افزود: به همين منظور در ماه بهار قرآن با هدف آشنايی بيشتر كودكان با آموزه‌های دينی و مذهبی جشن بزرگ كله ‌گنجشكی‌ها برگزار خواهد شد.
مديرعامل سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری بندرعباس درخصوص كيفيت و نحوه برگزاری اين جشن خاطرنشان كرد: اين جشن به گونه‌ای برنامه‌ريزی شده كه كودكان نيز با آموزه‌های دينی و آداب روزه‌داری در ماه مبارك رمضان آشنا شوند و علاوه بر آن نيز، از برنامه‌های متنوعی كه برای آنها تدارك ديده شده بهره ببرند.
معظمی‌گودرزی در ادامه تصريح كرد: اذان‌گويی، قرائت ‌قرآن، ساخت مجسمه‌های شنی و نقاشی روی پارچه و غيره، از ديگر برنامه‌های متنوعی است كه با همكاری سازمان‌های مختلف در اين جشن انجام خواهد شد.
وی با اظهار اينكه در پايان به نفرات برتر جوايزی اهدا خواهد شد، گفت: برگزاری اين مراسم در كنار دريا باعث خواهد شد علاوه بر ايجاد فضايی شاد برای كودكان و خانواده‌های آنان، از اين موهبت الهی نيز به نحو شايسته‌ای استفاده شود.
captcha