جشنواره قرآنی «مدهامتان» در سیستان و بلوچستان برگزار می‎شود
کد خبر: 2401259
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۱

جشنواره قرآنی «مدهامتان» در سیستان و بلوچستان برگزار می‎شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: از اهداف برگزاری جشنواره مدهامتان در سیستان وبلوچستان ايجاد ارتباط جوانان با مساجد، جذب جوانان به مسجد و ارتقای سطح دانش قرآنی جوانان و استفاده از ابزارهای دينی برای هدايت و راهنمايی نسل جوان است.

محبوبه كمالی، كارشناس قرآن دبيرخانه كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سيستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان در قالب هفت رشته قرائت، حفظ، اذان، ترتيل، تفسير، مفاهيم قرآن و نهج البلاغه و قرائت حمد و سوره و اذكار نماز در سیستان وبلوچستان برگزار می شود.
كارشناس قرآن دبيرخانه كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سيستان و بلوچستان هدف از برگزاری اين مسابقه را شناسايی نخبگان قرآنی در سطح استان و همچنين ايجاد زمينه رقابت سالم در راستای شكوفايی استعدادهای جوانان و نشر و ترويج فرهنگ قرآنی و فراهم شدن زمينه گسترش فعاليت‌های قرآنی بيان كرد.
کمالی در پایان بيان كرد: از ديگر اهداف برگزاری اين جشنواره ايجاد ارتباط جوانان با مساجد، اهميت دادن به فعاليت‌های كانون های فرهنگی هنری مساجد، جذب جوانان به مسجد و ارتقای سطح دانش قرآنی جوانان و استفاده از ابزارهای دينی برای هدايت و راهنمايی نسل جوان است.
captcha