ويژه‌برنامه «آئين سپاس از قرآن‌پژوهان» در مسجد قلهك تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 2418600
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶

ويژه‌برنامه «آئين سپاس از قرآن‌پژوهان» در مسجد قلهك تهران برگزار می‌شود

ويژه‌برنامه «آئين سپاس از قرآن‌پژوهان منطقه 3» به مناسبت فرارسيدن سالروز با سعادت ميلاد حضرت امام رضا(ع) با هدف ترويج فرهنگ و ارج نهادن به نقش آموزه‌های قرآن كريم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، ويژه‌برنامه «آئين سپاس از قرآن‌پژوهان منطقه 3» به مناسبت فرارسيدن سالروز با سعادت ميلاد حضرت امام رضا(ع) با هدف ترويج فرهنگ و ارج نهادن به نقش آموزه‌های قرآن كريم در زندگی و نيز فرهنگ‌سازی اين امر مهم سه‌شنبه، چهارم مهرماه ساعت 16 در مسجد جامع قلهك تهران فرهنگسرای آفتاب برگزار می‌شود.
در اين برنامه سخنرانی درباره تأثير تلاوت، درك معانی آيات قرآن كريم و نيز مفاهيم آن در زندگی روزمره با حضور حسين اقبالی‌نسب، كارشناس قرآن و علوم روانشناسی صورت می‌گيرد همچنين اجرای هنری گروه حنانه به سرپرستی شيوا كاتوزيان، نمايشگاه و بخش‌های هنری و فرهنگی اهم برنامه‌های اين جشن را در بر می‌گيرند.
يادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت حضور در اين برنامه می‌‌توانند به نشانی خيابان شريعتی، رو به روی سه راه دولت، كوچه امامزاده، فرهنگسرای آفتاب مراجعه و يا جهت كسب اطلاعات بيشتر با تلفن 22000827 و 22009000 تماس بگيرند.
captcha