آغاز ثبت نام دوره‌های آموزش علوم قرآنی در مؤسسه اميد منتظران قزوين
کد خبر: 2422261
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۶

آغاز ثبت نام دوره‌های آموزش علوم قرآنی در مؤسسه اميد منتظران قزوين

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ثبت نام دوره‌های آموزش علوم قرآنی در مؤسسه اميد منتظران قزوين آغاز شده است و تا 20 مهرماه جاری ادامه می‌يابد.

منصوره اميدواری، مدير مسئول مؤسسه اميد منتظران قزوين، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: ثبت نام دوره‌های آموزش علوم قرآنی از 9 مهرماه در مؤسسه اميد منتظران قزوين آغاز شده است و تا 20 مهرماه جاری ادامه می‌يابد كه كلاس‌‌های آموزشی اين دوره نيز با تكميل ظرفيت از سوی متقاضيان از 21 مهرماه جاری در مكان اين مؤسسه قرآنی آغاز می‌شود.
اميدواری بيان كرد: از كلاس‌های در نظر گرفته شده برای اين دوره می‌توان به روخوانی و روانخوانی قرآن و تجويد قرآن اشاره كرد كه تا پايان دوره فراگيران ثبت نام شده با آموزه‌های اين رشته‌ها با صورت مجزا آشنا می‌شوند.
مؤسسه اميد منتظران اظهار كرد: از اساتيد اين دوره‌های آموزشی می‌توان به منيره دقيقی، زهره سلمانی‌ها و مرضيه حق‌پرست اشاره كرد كه مسئوليت برگزاری اين كلاس‌ها را بر عهده دارند.
وی در پايان خاطرنشان كرد: مدت زمان در نظر گرفته شده برای اين دوره سه ماه آموزشی است كه كلاس‌ها دو جلسه در هفته برگزار می‌شود.
captcha