اعلام فراخوان هشتمين جشنواره حكمت مطهر در دانشگاه علوم پزشكی زنجان
کد خبر: 2476615
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۱

اعلام فراخوان هشتمين جشنواره حكمت مطهر در دانشگاه علوم پزشكی زنجان

گروه انديشه: كارشناس انفورماتيك دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی زنجان، از اعلام فراخوان هشتمين جشنواره حكمت مطهر دانشگاه‌هيان سراسر كشور، در اين دانشگاه خبر داد.

صادق قهرمانی، كارشناس انفورماتيك دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه زنجان، با اشاره به اين‌كه اين دانشگاه در طول هفت سال گذشته در جشنواره سراسری حكمت مطهر حضور داشته است، گفت: هشتمين دوره اين جشنواره در قالب سه بخش اساتيد، دانشجويان و بخش ويژه «سبك زندگی» برگزار خواهد شد.
وی افزود: فراخوان هشتمين دوره جشنواره حكمت مطهر در دانشگاه علوم پزشكی زنجان، همزمان با سالروز حماسه نهم دی ماه امسال اعلام شده و به دانشگاهيان فرصت داده شده است تا از طريق پايگاه اينترنتی www.hekmatmotaham در اين جشنواره ثبت‌نام كنند.
كارشناس انفورماتيك دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی زنجان، با تأكيد بر اين‌كه شهيد مطهری نماد پرچم‌داری بصيرت در عصر حاضر است، ابراز كرد: اين جشنواره با هدف ايجاد جريان فرهنگی در دانشگاه‎ها از طريق آثار شهيد مطهری، سعی در گسترش انديشه‌های ناب اسلامی براساس انديشه‌های اين شهيد بزرگوار در بين نسل جوان دارد.
قهرمانی تصريح كرد: اساتيد علاقمند می‌توانند در بخش‌های نگارش كتاب و مقاله‌نويسی ثبت‎نام كرده و دانشجويان نيز در بخش‌های وبلاگ‌نويسی، پژوهش، ادبی و هنری می‌توانند آثار خود را به دبيرخانه ارائه دهند.
وی، با اشاره به اين‌كه مسابقه كتابخوانی «كتاب ماه مطهر» نيز به طور همزمان در اين دانشگاه برگزار می‌شود، اظهار كرد: اين مسابقه به صورت ماهانه در بين دانشجويان علاقمند برگزار شده و به برگزيدگان جوايز ويژه‌ای اعطاء می‌شود.
اين فعال فرهنگی خاطرنشان كرد: كتاب «حماسه حسينی» به عنوان اولين كتاب در بين آثار شهيد مطهری برای مسابقه «كتاب ماه مطهر» انتخاب شده و تا پايان دی ماه جهت دريافت فايل، بر روی پايگاه اينترنتی حكمت مطهر قرار گرفته است.
قهرمانی در پايان يادآور شد: در پايان دوره يك ماهه تعيين شده برای شركت در اين مسابقه، به 50 نفر از افرادی كه حائز بيشترين امتياز شده‎اند، جوايزی اهدا می‌شود.
captcha