معتمدين معين تشكلی پويا، پاك و مؤمنانه برای نظام است
کد خبر: 2478254
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۶

معتمدين معين تشكلی پويا، پاك و مؤمنانه برای نظام است

قائم‌مقام بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور گفت: معتمدين معين تشكلی پويا، اثرگذار، پاك و مؤمنانه برای نظام است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، سردار محسن انصاری، قائم‌مقام بنياد شهيد و امور ايثارگران، در جمع شورای هماهنگی معتمدين معين استان همدان اظهار كرد: از طرح‌های موفق و تأثيرگذار بنياد تشكل ايثارگری معتمدين معين بوده كه امروز با جذب بيش از 19 هزار نفر در سطح كشور از تشكل‌های پويا، پاك و آبرومند برای نظام به‌شمار می‌رود.
وی افزود: استان همدان با 630 معتمد ايثارگر با تأكيد بر پويا كردن اين تشكل، دفاع از ارزش‌ها و اصول ايثارگری مصمم است حيات اين سازمان مردم‌نهاد را با شبكه‌های مشاوران، ديدار و سركشی از خانواده‌ها و شبكه دانشجويی گسترش دهد كه اين جاذبه‌دار بودن چيزی غير از خدمت و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت نيست و اين مهم برای بنياد و نظام ارزشمند است.
سردار انصاری عنوان كرد: ما در تشكل دانشجويی كار بزرگی كرده‌ايم و امروز ظرف يك سال شش هزار نفر ايثارگر كه اهل علم، جوان و فرهيخته هستند جذب اين تشكل كرده‌ايم كه برای ساير ايثارگران ما خلاقيت، پويائی و برنامه فرهنگی داشته باشند.
قائم‌مقام بنياد شهيد و امور ايثارگران، آسيب‌شناسی در بحث تشكل‌ها را نيز از برنامه‌های كارشناسی بنياد عنوان كرد و گفت: معتقديم در فضائی آزاد، بدون تعصب با شيوه‌های مختلف بعضی از معضلات را برطرف كنيم و اين كار در مركز در دست اقدام است.
وی تشكيل جلسات با تشكل‌های ايثارگری در استان‌ها را مهم‌ترين برنامه سفر خواند و تصريح كرد: احساس می‌كنيم تشكل معتمدين معين در استان‌ها موجب خير و بركت برای ايثارگران است و بنياد با قوت تمام پشتيبان اين طرح بوده تا از اصول ايثارگری حمايت كند.
يادآور می‌شود، در اين جلسه ابتدا مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران همدان آماری از معتمدين استان ارائه و سپس به خدمات اين تشكل در پيگيری طرح‌های مسكن مهر شاهد، راه‌اندازی و تجهيز مجتمع توانبخشی، ديدار و سركشی از خانواده‌های ايثارگر و تشكيل جلسات با استاندار و فرمانداران اشاره كرد.
captcha