برنامه «آیه رحمت» در صدای خراسان رضوی تولید شده است
کد خبر: 2484965
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳

برنامه «آیه رحمت» در صدای خراسان رضوی تولید شده است

گروه هنر: برنامه «آیه رحمت» با محوریت موضوع میلاد نبی اکرم(ص) همزمان با هفته وحدت در صدای خراسان رضوی تولید شده و در این هفته به روی آنتن می‌رود.

ابراهیم باقری، مدیر روابط عمومی صداوسیمای خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه خراسان رضوی، گفت: برنامه «آیه رحمت» با محوریت موضوع میلاد نبی‌اکرم(ص) همزمان با هفته وحدت در صدای خراسان رضوی تولید شده و در این هفته به روی آنتن می‌رود.
وی با بیان اینکه شبكه استانی صدا و سيمای خراسان رضوی به مناسبت هفته وحدت ويژه برنامه‌هاي دیگری را نیز تدارك ديده است، افزود: صدای خراسان رضوی با برنامه‌های «از سرزمين نور» با محوریت موضوع تاريخ اسلام در زمان پيامبر(ص)، «زلال تاريخ با موضوعیت تحليل تاريخ اسلام»، «پرسش و پاسخ تاريخی با رویکرد پاسخگويی به پرسش های تاريخ اسلام»، «نمايش با موضوع هفته وحدت»، «راز سرنوشت با موضوعیت بررسی زندگی اصحاب پيامبر(ص)» و «درس‌های زندگی آخرين پيامبر(ص)» به استقبال اين مناسبت می‌رود.
باقری با تاکید بر اینکه در سيمای خراسان رضوی نيز در برنامه‌های «گفت‌وگو»، «نسيم شرقی»، «شب‌های دلنشين» و ساير برنامه‌های شبكه به اين مناسبت اهمیت ویژه‌ای داده شده است، تصریح کرد: پخش 2 فيلم سينمايی با عناوين «برادران سرزمين من» و «رحمت عالميان» و همچنين نماهنگ و سرود ويژه اين مناسبت در نظر گرفته شده است.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی تصريح كرد: در ویژه برنامه رادیو هشت نیز با طرح موضوعات اخلاقی و اجتماعی برگرفته شده از احاديث به ويژه احاديث امام هشتم(ع)، مسائل و موضوعات اخلاقی بیان می‌شود.
وي افزود: این برنامه در شبكه استانی صدای خراسان رضوی به مدت 90 دقيقه تهيه شده است و در آن به موضوعاتی چون خدا و وجوه مختلف اين موضوع مانند انس و الفت با خدا، پناه بر خدا، انصاف، غيبت و ... به صورت هفتگی پرداخته شده است.
باقری به بخش‌ها و قسمت‌های مختلف رادیو هشت اشاره کرد و افزود: بخش‌های مختلف برنامه عبارتند از سرزده در قالب ارتباط تلفنی بدون اطلاع قبلی با مردم شهرستان‌های استان، گزارش از جوانان دانشگاه و حوزه، با زائران، ديالوگ‌های ماندگار از سريال‌های مذهبی و اخلاقی در ارتباط با موضوع برنامه، پيام‌ها، اتفاقات و رويدادهای فرهنگی و مذهبی شهر و آستان قدس است.
وی ادامه داد: گزارش از سطح شهر با موضوعات ترافيك و آب و هوا و ...، بخش ويژه اذان مغرب، با شاعران، معرفی شعرای خراسانی بالاخص جوانان شاعر از زبان خودشان، نام‌آوران خراسان، معرفی مشاهير و بزرگان استان و ... از دیگر برنامه رادیو هشت است که اين برنامه ساعت 16:20 تا 18 از شبكه استانی صدای خراسان رضوی از يك بهمن آغاز شده و تا پايان سال به روی آنتن می‌رود.
باقری خاطرنشان کرد: علیرضا اعلم، تهيه كننده و نويسنده برنامه، الهه آرانيان، دستيار تهيه، مريم تكاوندی و علی دهقان، گويندگان و گزارشگران، اعظم نصرت‌آبادی و فاطمه محمدپور و ميثم نظری‌زاده، صدابردار هستند.
captcha