پايان كلاس‌های آموزش قرآن در مؤسسه تنديس ظهور بندر انزلی
کد خبر: 2495421
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۳

پايان كلاس‌های آموزش قرآن در مؤسسه تنديس ظهور بندر انزلی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: كلاس آموزش قرآن كريم در رشته تخصصی و غير تخصصی اسفند‌ماه سال جاری در مؤسسه قرآنی تنديس ظهور بندر انزلی پايان می‌يابد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، كلاس‌های آموزش قرآنی در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، فصيح‌خوانی، مفاهيم سطح 1،2 و3، تجويد مقدماتی، تجويد تكميلی، صوت و لحن و حفظ قرآن كريم در مؤسسه قرآنی تنديس ظهور بندر انزلی برگزار می‌شود.
اين كلاس‌های آموزش قرآنی در تمامی رشته‌های ذكر شده از مهر‌ماه آغاز شده و تا اسفند ماه سال جاری پايان می‌يابد كه اين كلاس‌های آموزشی در تمامی مقاطع تحصيلی از ابتدايی تا بزرگسال ويژه بانوان برگزار می‌شود.
كلاس‌های حفظ ابتدايی روزهای پنجشنبه از ساعت 9 تا 11، حفظ بزرگسال روزهای شنبه، دوشنبه و پنجشنبه از ساعت 8:30 تا 10، روخوانی و روانخوانی روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 8:30 تا 10 و 10 تا 11:30 و فصيح‌خوانی روزهای يكشنبه و سه‌شنبه صبح‌ها در اين مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.
برای تدريس اين رشته‌های قرآنی از كتاب‌های مفاهيم استاد وكيل، روخوانی و روانخوانی نوشته محمد خواجوی و احمد حاجی‌شريف، حليةالقرآن جلد 1 و 2 موسوی بلده و هنر تلاوت قرآن غلامرضا شاه‌ميوه برای تدريس استفاده می‌كنند.
لازم به ذكر است، مؤسسه قرآنی تنديس ظهور كلاس‌های قرآنی نيز در تمامی رشته‌ها، در نيروی دريايی بندر انزلی، مؤسسه قرآنی شهرك شهيد نامجو، مؤسسه قرآنی شهرك الزهرا(س)، مؤسسه قرآنی شهرم شهيد رجايی، صنايع دفاع شهيد تمجيدی و همچنين درمانگاه ولی‌عصر(عج) برگزار می‌كند.
خبرنگار: خديجه بحری
captcha