نام‌نويسی شركت در مسابقات قرآن در شهرستان كيار آغاز شد
کد خبر: 2508835
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۵

نام‌نويسی شركت در مسابقات قرآن در شهرستان كيار آغاز شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: مسئول مؤسسه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه امام علی(ع) شلمزار از آغاز نام‌نويسی از علاقه‌مندان به شركت در مسابقات حفظ و تفسير قرآن كريم در شهرستان كيار خبر داد.

معصومه حمزه، مسئول مؤسسه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه امام علی(ع) شلمزار در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه چهارمحال و بختياری، اظهار كرد: نام‌نويسی از علاقه‌مندان به شركت در مسابقات حفظ و تفسير قرآن كريم در شهرستان كيار آغاز شد.
وی در خصوص زمان برگزاری اين مسابقات، خاطرنشان كرد: مسابقات حفظ و تفسير قرآن به‌مناسبت ايام فاطميه، فروردين‌ماه سال 92 در شهرستان كيار برگزار می‌شود.
حمزه با بيان اينكه نام‌نويسی از علاقه‌مندان به شركت در اين مسابقات در سه بخش حفظ ، تفسير و مفاهيم آغاز شده است، اظهار كرد: مسابقات در بخش حفظ سوره مباركه شمس، نباء، مزمل، واقعه و فاطر برگزار می‌شود و در بخش تفسير نیز شركت‌كنندگان به سؤالاتی از تفسير سوره حجرات پاسخ می‌دهند.
وی با اشاره به نقش مؤثر قرآن در هدايت جامعه اسلامی، تصريح كرد: قرآن كتابی است برای انتخاب بهترين زندگی كه سعادت جاودانه در پرتوی آن تحقق پيدا می‌كند.
به گفته حمزه، علاقه‌مندان می‌توانند برای شركت در اين مسابقات به مؤسسه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه امام علی(ع) شلمزار مراجعه کنند و يا با شماره تلفن 2624358 تماس بگيرند.
يادآور می‌شود، مسابقات حفظ و تفسير قرآن كريم بيست و چهارم تا سی‌ام فروردين سال آينده هم‌زمان با ايام فاطميه در شهرستان كيار برگزار می‌شود.
captcha