برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی در جشنواره «سین هشتم» برج میلاد
کد خبر: 2877970
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی در جشنواره «سین هشتم» برج میلاد

گروه جامعه: جشنواره سین هشتم از پنجم تا ۱۱ اسفند‌ماه جاری، همراه با کارگاه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی در برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سین هشتم، اولین جشنواره هفت سین و هدایای نوروزی است که با هدف احیای آداب و سنت‌های ایرانی و توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی به گردهمایی هنرمندان و فعالان تولید محصولات فرهنگی جهت فروش مستقیم و نیز برپایی کارگاه‌های مختلف سبک زندگی و سرگرمی کودک و نوجوان به صورت رایگان در آستانه فصل بهار می‌پردازد.

جشنواره سین هشتم از پنجم تا ١١ اسفندماه جاری، از ساعت 10 تا 21 در طبقات تجاری برج میلاد تهران همراه با کارگاه‌های آموزشی مختلف در دو بخش بانوان و کودک برگزار می‌شود.

برپایی کارگاه آموزش آداب معاشرت در نوروز، گوهرشناسی، فلسفه نوروز و آداب هدیه دادن در نوروز، طراحی سفره هفته سین، تغذیه صحیح در نوروز، مهارت‌های زندگی، آداب اسلامی در نوروز و ... از جمله این کارگاه‌های آموزشی است که از ساعت 11 تا 20 در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود، در این دوره از جشنواره شهروندان و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان در کارگاه‌های آموزشی حضور داشته باشند.

captcha