کاروان راهیان نور اصلاندوز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند
کد خبر: 3700630
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

کاروان راهیان نور اصلاندوز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز گفت: ۹۵ نفر از بسیجیان عشایری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ حسین حسین‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز، امروز 26 اسفند ماه در حاشیه مراسم اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان اصلاندوز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: اردوهای راهیان نور نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان دارد که به همین منظور در آستانه سال نو با هدف تزکیه روحی و معنوی سعی بر این بوده که جوانان در این اردوها شرکت کنند.
وی افزود: آشنایی با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه‌ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات‌های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور است چرا که تاثیرگذاری و تاثیرپذیری این برنامه‌ها نیز به مراتب بیشتر بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز گفت: یادآوری این که شهدای والامقام ما با گذشت و ایثار و فداکاری در تثبیت امنیت، اقتدار و پایندگی کشورمان چه اندازه تاثیرگذار بوده‌اند یک وظیفه همگانی است که به ویژه باید به نسل کنونی منتقل داده شود و چه بهتر که از ظرفیت‌های این اردوها استفاده شود.
حسین‌زاده بیان کرد: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود نگذاشتند ذره‌ای از خاک کشور در اختیار دشمنان قرار گیرد و اگر امروز با آسایش و امنیت و رفاه زندگی میکنیم در سایه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام به دست آمده است و این موضوع کوچکی نیست.
وی تصریح کرد: این کاروان شامل 45 نفر از اعضای پایگاه‌های بسیج شهری و روستایی این شهرستان است که با یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شده و به مدت سه روز از مناطق عملیاتی شهدای شلمچه، دهلاویه، فکه، هویزه و اروندکنار بازدید می‌کنند تا از نزدیک در جریان مسائل اتفاق افتاده در هشت سال دفاع مقدس باشند.
انتهای پیام

captcha