تولید 800 مقاله اعضای هیئت علمی در دانشگاه علوم و معارف قرآن
کد خبر: 3838436
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

تولید 800 مقاله اعضای هیئت علمی در دانشگاه علوم و معارف قرآن

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از تولید 800 مقاله علمی توسط اعضای هیئت علمی این دانشگاه خبرداد.

تولید 800 مقاله اعضای هیئت علمی در دانشگاه علوم و معارف قرآنبه گزارش ایکنا از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین سید محمد نقیب، امروز 7 شهریورماه در نشست تخصصی تبیین نظریه اعتباریات علامه طباطبایی و تداوم آن در علوم انسانی اسلامی، در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم درقم گفت: دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با 6 هزار دانشجو، صرفا در حوزه علوم قرآنی و تفسیری به تربیت دانشجویان می پردازد.

وی افزود: این دانشگاه بیش از 700 دانشجوی حافظ قرآن را در خود جای داده است؛ برخی از قاریان بین‎المللی، دانشجویان این دانشگاه هستند؛ نفرات برتر مسابقات قرآنی نیز از دانشجویان این دانشگاه به حساب می‎آیند.

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم بیان کرد: تاکنون 800 مقاله از سوی اعضای هیئت علمی این دانشگاه تالیف شده است؛ همچنین 300 عنوان کتاب نیز از سوی اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشگاه به جامعه علمی کشور عرضه شده است.

وی اظهارکرد: امید است که اساتید قرآنی، ارتباطات خود را در حوزه علمی با دانشگاه علوم و معارف قرآنی تقویت کنند و امیدواریم که این روند به توسعه علمی دانشجویان این دانشگاه منجر شود.

انتهای پیام

captcha