کردستان فردا میزبان اولین کاروان حجاج مشرف به حج تمتع خواهد بود
کد خبر: 3838464
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

کردستان فردا میزبان اولین کاروان حجاج مشرف به حج تمتع خواهد بود

گروه اجتماعی- جانشین مدیرکل حج و زیارت استان کردستان از بازگشت اولین کاروان حجاج کردستانی مشرف به حج تمتع در ساعت 17:50 دقیقه فردا از طریق فرودگاه همدان خبر داد.

علیرضا خسروی، جانشین مدیرکل حج و زیارت استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: اولین کاروان‌ حج تمتع استان کردستان متشکل از دو کاروان سنندج و یک کاروان سقز فردا در ساعت 17:50 دقیقه از طریق فرودگاه همدان وارد خاک کشور می‌شوند.
وی با اشاره به اعزام 15 کاروان حج تمتع استان کردستان از تاریخ چهارم تا هفتم مردادماه افزود: بازگشت کاروان‌های حجاج استان کردستان تا تاریخ 10 شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
خسروی بیان کرد: از تعداد 15 کاروان حجاج کردستانی 14 کاروان از طریق فرودگاه همدان و یک کاروان از طریق فرودگاه تهران به خاک کشور بازمی‌گردند.
وی اعلام کرد: در سال جاری دو هزار و 15 نفر از ثبت‌نام شدگان حج تمتع استان کردستان عازم سرزمین وحی شدند که نسبت به سال قبل اعزام کاروان حجاج کردستانی رشد خوبی داشته است.
جانشین مدیرکل حج و زیارت استان کردستان عنوان کرد: شش کاروان از سنندج، دو کاروان از سقز، دو کاروان از بانه و سروآباد، سه کاروان از مریوان، یک کاروان از قروه و دهگلان و یک کاروان نیز از بیجار در این سفر معنوی حضور داشتند.
انتهای پیام

captcha