عزم و اراده جهادگران برای حل مشکلات و الگوسازی در جامعه جدی است
کد خبر: 3842536
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
طیبی در مراسم امضای تفاهم‌نامه با ایمیدرو:

عزم و اراده جهادگران برای حل مشکلات و الگوسازی در جامعه جدی است

گروه دانشگاه ــ رئیس جهاددانشگاهی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان این نهاد و مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران در راستای عارضه‌یابی، اصلاح فرآیند‌های کارخانجات فرآوری و انتقال دانش فنی بیان کرد: عزم و اراده جهادگران برای حل مشکلات و توسعه و الگوسازی در جامعه جدی است.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی؛ مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران با حضور سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی و خداداد غریب‌پور، مدیرعامل ایمیدرو و مهدی ذاکری، رئیس پژوهشکده فرآوری مواد معدنی، مجید وفایی‌فرد، مدیر مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی و دیگر معاونان و مدیران دو مجموعه امروز دوشنبه، ۲۵ شهریورماه، در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد.

این تفاهم‌نامه همکاری مشترک در راستای ارزیابی و اصلاح فرایند‌های کارخانجات فرآوری و انتقال دانش فنی به منظور استفاده بهینه از پتانسیل و ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی و اجرایی دو طرف به امضای مدیر مرکز مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی و رییس پژوهشکده فرآوری مواد معدنی به امضا رسید.
 
رئیس جهاددانشگاهی در این مراسم در راستای استفاده از نیرو‌های توانمند بیان کرد: در جهاددانشگاهی به آدم‌های خوب در دانشگاه‌ها دسترسی داریم و می‌توانیم در انجام پروژه‌ها از آن‌ها استفاده کنیم، خود نیز پاسخگو باشیم و حرفه‌ای کار را انجام دهیم.

وی افزود: تا این لحظه کار یا قراردادی نبوده است که این نهاد پس از امضا آن را به پایان نرسانده باشد. در حال حاضر تیم خوبی در جهاددانشگاهی داریم. اگر ایمیدرو در همکاری با این نهاد جدی باشد، ما هم کاملاً جدی هستیم.

رئیس جهاددانشگاهی بیان کرد: واحد‌های موفق جهاددانشگاهی کمتر از پنج درصد به صورت منابع پژوهشی کمک جهاددانشگاهی را دریافت می‌کنند و ۹۵ درصد به صورت خود اتکا هستند و همین خوداتکایی سبب شده است تا در انتخاب کار با دقت عمل کنند و کاری را انتخاب کنند که توان انجام آن را دارند. من به این واحد‌ها تأکید می‌کنم که باید ریسک معقول کنند و در صورت داشتن توان علمی، کار را انجام دهند.

طیبی با بیان اینکه عزم و اراده جهادگران برای حل مشکلات و توسعه و الگوسازی در جامعه جدی است، گفت: هر جایی کار شاخصی صورت گرفته نتیجه حمایت مدیران ارشد با جسارت و با قدرت ریسک معقول بوده است و جهاددانشگاهی پاسخ معقولی به اعتماد آن‌ها داده است.

یادآور می‌شود، هدف از تنظیم و اجرای این تفاهم‌نامه ایجاد همکاری بین دو طرف در بخش عارضه‌یابی و انتقال دانش فنی در کارخانجات فرآوری مواد معدنی کشور بین مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی و پژوهشکده فرآوری مواد معدنی جهاددانشگاهی در زمینه‌های فنی و اجرایی با در نظر گرفتن تمامی امکانات طرف‌ها اعم از فناوری موجود، منابع مالی، داده ها، اطلاعات و نیروی انسانی است.

عزم و اراده جهادگران برای حل مشکلات و الگوسازی در جامعه جدی است
گفتنی است، موضوع تفاهم‌نامه عارضه‌یابی و اصلاح فرایند‌های کارخانجات فرآوری در کشور در راستای استفاده از ظرفیت‌های فنی و تکنولوژیک دو طرف در راستی اجرای عارضه‌یابی و اصلاح فرآیند‌های کارخانجات فرآوری در کشور، همکاری در تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی جهت استاندارد و بهینه سازی فرآیندها، همکاری در انجام پروژه‌های مشترک عارضه‌یابی، استاندارد و بهینه‌سازی فرآیند‌های فناوری صنایع معدنی کشور، همکاری و تسهیل بهره‌گیری از توان تخصصی داخلی بین‌المللی در اجرای طرح‌های عارضه‌یابی و همکاری در ایجاد توسعه دستورالعمل‌ها با رویکرد یکپارچه در عارضه‌یابی فرآیند‌ها و تدوین و توسعه مدل‌سازی در فرآیند‌های فرآوری مواد معدنی و انتقال دانش فنی در راستای همکاری و مشارکت در فرآیند جلب، جذب و انتقال دانش فنی در بخش فرآوری مواد معدنی و بسترسازی ایجاد و توسعه همکاری‌های فن آورانه در بخش معدن و صنایع معدنی و تکنلوژی‌های فرآوری مواد معدنی است.

انتهای پیام
captcha