حمله یک خودرو به مسجدی در شرق فرانسه  
کد خبر: 3843912
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

حمله یک خودرو به مسجدی در شرق فرانسه  

راننده‌ای که بر اثر ضربات چاقو زخمی شده بود، به دلایلی که هنوز نامشخص است، خودروی خود را به دیوار مسجدی در شرق فرانسه کوبید و خساراتی را به مسجد وارد آورد.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از فارس، اوایل بامداد امروز، 31 شهریورماه، راننده‌ای در شهر «کلمار» واقع در شرق فرانسه، خودروی خود را به دیوار یک مسجد کوبید و نیروهای پلیس فرانسه این راننده را که بر اثر جراحات ناشی از ضربات چاقو زخمی شده بود، دستگیر کردند.
 
شبکه روسی «راشاتودی» در این خصوص گزارش داد که هنوز مشخص نیست که آیا این حادثه یک حمله یا اینکه اقدام به خودکشی بوده است یا خیر.
 
مقامات محلی اعلام کردند که اواخر روز شنبه به وقت محلی خودرویی به مسجد جامع کلمار برخورد و خساراتی را به ورودی و درگاه مسجد وارد کرد.
 
تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که خودروی مذکور موفق نشد وارد ساختمان شود و در همان درگاه متوقف شد.
 
به دنبال وقوع این حادثه، نیروهای پلیس به سرعت در محل حاضر شدند و منطقه اطراف مسجد را مسدود کردند. راننده خودرو نیز دستگیر و به دلیل جراحات ناشی از ضربات چاقو بر روی گردنش به بیمارستان منتقل شد.
 
هنوز گزارشی منتشر نشده است که نشان دهد عامل حمله به مسجد، خودش را با ضربات چاقو زخمی کرده یا اینکه مورد حمله افراد دیگر قرار گرفته است.
 
یکی از مقامات محلی به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کرده‌اند و همچنین گزارش دادند که هیچ‌کس به جز عامل این حمله زخمی نشده و آسیبی ندیده است.
 
انتهای پیام
captcha