اسامی کاروان نور اربعین 98 اعلام شد
کد خبر: 3847506
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹

اسامی کاروان نور اربعین 98 اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ اسامی کاروان نور اعزامی به اربعین 98 متشکل از قاریان ممتاز و بین‌المللی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ اسامی کاروان نور موسم اربعین 98 متشکل از 30 نفر و از میان 200 داوطلب و ثبت‌نامی حضور در این کاروان، انتخاب و از سوی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور معرفی شدند.
بر این اساس، مهدی غلام‌نژاد، حبیب صداقت و مجتبی پرویزی از تهران، قاسم مقدمی و شهید داودی از خوزستان، حامد علیزاده و جعفر عرفانیان از خراسان رضوی، سعید رحیمی از گلستان، یوسف ایزدی از گیلان و مهدی سعادتی‌کیا از لرستان از جمله قاریان حاضر در این کاروان هستند.
همچنین گروه تواشیح و هم‌خوانی طوبی از تهران و انوارالهدی از قم از گروه‌های همراه کاروان نور خواهند بود که به اجرای مراسم متنوع و قطعات و همچنین ابتهال‌خوانی خواهند پرداخت.
همچنین محسن زهدی‌ علیپور از قم، امید حسین‌نژاد، مهدی رضایی، احسان سوختانلو و محسن رشیدی از خراسان رضوی و همچنین یوسف جعفرزاده از هرمزگان به دعوت موکب‌ها طی مراسم اربعین حضور دارند که این کاروان نیز از حضور آنها بهره‌مند می‌شوند.
یادآور می‌شود، بنا بر گفته حسن محمدی، مسئول کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد اربعین بیش از 500 برنامه قرآنی اعم از قرائت، ابتهال و تواشیح و قرائت اذانگاهی پیش‌بینی شده است که در 100 موکب انجام شود. این جدای از برنامه‌های خودجوش گروه‌هاست که به این تعداد افزوده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha