قرائت زیارت اربعین به همراه ترجمه گویا منتشر شد
کد خبر: 3848448
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
طی همکاری مهد قرآن و مؤسسه مشتاق؛

قرائت زیارت اربعین به همراه ترجمه گویا منتشر شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه مهد قرآن با همکاری مؤسسه مشتاق با هدف نشر ادعیه مأثوره، متن زیارت اربعین را تولید و منتشر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن؛ سیدمحمود چاوشی، مدیر مؤسسه مهد قرآن گفت: با هدف نشر ادعیه مأثوره، متن زیارت اربعین طی همکاری با مؤسسه قرآنی مشتاق در استودیو تخصصی آیه تولید و منتشر کرد.
وی ویژگی این اثر رسانه‌ای را جمله بندی‌های کوتاه به همراه ترجمه روان زیارت اربعین دانست و افزود: این اثر به شکل صوتی همراه با ترجمه گویا تولید شده است که جهت استفاده علاقمندان علی الخصوص زائرین راهپیمایی اربعین سید‌الشهدا(ع) فراهم شده است.
چاوشی بیان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت این اثر می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه مهد قرآن به نشانی www.ayeh.ir مراجعه کنند.
همچنین در خبر دیگری از شعبه شهرستان بم مؤسسه آمده است؛ طرح پویش قرآنی تا اربعین با عنوان «جا ماند‌ه‌ها» ویژه آن دسته از ارادتمندانی که به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همراهی در راه پیمایی بزرگ اربعین نائل نمی‌شوند‌، از سوی شعبه بم مؤسسه مهد قرآن برگزار می‌شود. طی این طرح شرکت‌کنندگان با قرائت زیارت از راه دور و نیت 72 شهید کربلا حداقل هفتاد و دو آیه از قرآن کریم را همراه با ترجمه و تدبر قرائت کرده و ثواب این تلاوت را به روح پاک و مطهر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا هدیه می‌کنند.
بنا بر این گزارش، علاقمندان و ارادتمندان در صورت تمایل و همراهی در این طرح می‌تواند آیه‌ها و یا سوره‌های دلخواه خود را به شماره 09131446203 در قالب پیامک ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha