دو دوره تربیت معلم در مؤسسه طارق تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3861069
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

دو دوره تربیت معلم در مؤسسه طارق تبریز برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره تربیت معلم تجوید قرآن با حضور اساتید ممتاز در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز، دوره تربیت معلم تجوید قرآن را برای بانوان علاقه‌مند با تدریس سیدمحسن موسوی‌بلده از اساتید قرآن برگزار می‌کند.

شرایط شرکت در این دوره شامل دارا بودن گواهینامه قرائت سطح چهار، گواهینامه سطح سه ترجمه و مفاهیم قرآن و قبولی در آزمونذ ورودی است.

سرفصل‌های در نظر گرفته شده در این دوره شامل دروس روش تدریس، کلاس‌داری تجوید قرآن، فنون معلمی و روانشناسی تربیتی، آشنایی با علوم قرآنی و اخلاق معلمی است که به ترتیب حضوری وغیر حضوری در 136 ساعت(68 جلسه آموزشی) برپا می‌شود. شروع دوره از ابتدای دی‌ماه و آزمون ورودی آن در تاریخ 20 آذرماه انجام می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت نام تا روز یکشنبه، 17 آذر ماه مهلت دارند که ثبت نام خود را تکمیل کنند.

برگزاری دوره تربیت مربی حفظ قرآن

در خبر دیگری از این مرکز قرآنی، می‌توان به برگزاری دوره تربیت معلم حفظ قرآن اشاره کرد که روز گذشته، 10 آذرماه با حضور آقایان و بانوان در مکان مؤسسه آغاز شد.

سرفصل‌های آموزشی در این دوره شامل روش‌های کلاس‌داری با تدریس علی قاسمی و وحید غفران‌نیا، کاربرد اصول روانشناسی در حفظ قرآن، فنون معلمی، درآمدی بر علوم قرآنی، احکام، آیین دانشوری و غیره است که این دوره نیز در 64 جلسه برگزار می‌شود و پس از پایان دوره و اخذ آزمون، به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.

علاقمندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به مکان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز به نشانی خیابان امام خمینی(ره)، روبه‌روی مسجد سالار شهیدان، کوی سالار مراجعه و یا با شماره تلفن 04133357128 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha