برگزاری تظاهرات محکومیت اقدام آمریکا در به شهادت رساندن «حاج قاسم سلیمانی» در گیلان
کد خبر: 3868506
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

برگزاری تظاهرات محکومیت اقدام آمریکا در به شهادت رساندن «حاج قاسم سلیمانی» در گیلان

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری تظاهرات محکومیت و ابراز خشم و تنفر مردم علیه آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار کرد:‌ این تظاهرات بعد از خطبه‌های نماز جمعه امروز در سراسر استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد:‌ ترور ناجوانمردانه سردار پرافتخار اسلام «حاج قاسم سلیمانی» و شهدای همراه ایشان به ویژه «ابومهدی المهندس» معاون حشد الشعبی، سند دیگری از جنایات شیطانی خون‌آشام تاریخ معاصر آمریکای جهانخوار است.

وی با بیان اینکه اقدام آمریکا از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت آزاده ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند، تصریح کرد:‌ این اقدام شرورانه و از روی عجز و ناتوانی سران استکبار، خود گواه راه راستین پاسداران انقلاب اسلامی و اقتدار خط جبهه مقاومت است که ان‌شاءالله با نصرت الهی و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، در آینده نزدیک پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان شهید قاسم سلیمانی را اسوه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی دانست و عنوان کرد:‌ این سردار شهید اسلام دلداده اندیشه ناب معمار کبیر انقلاب اسلامی و مرید ولی امر مسلمین بود که عاشقانه پاسداری از انقلاب اسلامی تا پای جان را تعریفی دوبار کرد و سرافراز و خشنود به خیل عظیم شهدای اسلام پیوست.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه مردم ولایی و بصیر ایران اسلامی سال‌ها رشادت و مجاهدت مخلصانه و شجاعانه سردار سلیمانی در میدان نبرد با استکبار جهانی را هرگز از خاطر نخواهند برد، گفت: آیندگان بدانند که عزت و بالندگی انقلاب اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدایی آسمانی همچون قاسم سلیمانی‌هاست.

وی از برگزاری تظاهرات محکومیت و ابراز خشم و تنفر مردم انقلابی ایران علیه استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار کرد:‌ این تظاهرات در سراسر گیلان امروز، 13 دی‌ماه بعد از خطبه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از مردم استان خواست با شرکت گسترده در این تظاهرات نهایت خشم و انزجار خود علیه اقدام شیطانی و شرورانه استکبار جهانی به ویژه تروریسم دولتی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل را اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha