استکبار به‌زودی به معنای آیه «والله عزیز ذوانتقام» پی خواهد برد
کد خبر: 3868511
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
پیام تسلیت عباس سلیمی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی/

استکبار به‌زودی به معنای آیه «والله عزیز ذوانتقام» پی خواهد برد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در پی شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی، عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایکنا؛ در پی شهادت مظلومانه سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان، خادم‌القرآن عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشور پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:
«بسم رب الشهداء و الصدیقین
ای شهیدان، عشق مدیون شماست
هر چه ما داریم از خون شماست!
سردار سلام!
حاج قاسم عزیز و محبوب!
از آنجا که به حکم آیه مستحکم (بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ) یقین دارم هم اینک ما خاکیان را می‌بینی و‌ کلام ما را نیز می‌شنوی، در حالی که بغض اندوه و ماتم از دست دادنت گلویم را می‌فشارد و اشکم جاری است، به‌عنوان سربازی کوچک از ارتش سرافراز حزب‌الله که به تو ارادت قلبی داشته و دارد، با اعتقادی راسخ به محضرت عرضه می‌دارم:
سردار! خلعت زیبای شهادت بر قامت رعنایت مبارک باد!
سردار خط شکن!
فرمانده دلاور نیروی قدس
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی!
جهان، مجاهدت‌های خاموش و تأثیرگذار آن دلاور بی‌ادعا در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، درهم شکستن توده پلید داعش و همچنین، ایستادگی و مقاومت مردانه‌ات در برابر استکبار پلید و صهیونیسم خبیث را هرگز فراموش نخواهد کرد و دور نیست آن روز که کارنامه مجاهدت‌های خالصانه و تدابیر شجاعانه آن فرمانده شجاع پاک‌سرشت به همراه تجارب سرشار دلاورمردانی چون صیاد شیرازی‌ها، باکری‌ها، بابائی‌ها، خرازی‌ها، شیرودی‌ها و سایر شهدای شاخص و دلاور به عنوان درس دانشگاه‌های فرماندهی و ستاد در تمام نیروهای مسلح تدریس شود؛ چراکه مسیر سرخ و خونین نیل به عدالت و آزادگی تا ظهور منتقم خون حسین، مهدی زهرا(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) ادامه دارد!
استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هر روز بخش دیگری از چهره زشت و کریه دشمنان خدا و انسانیت را آشکار می‌سازد تا آنجا که ترامپ، این فرزند آشکار ابلیس! درمانده از رویارویی در جبهه‌های جنگ، با شیوه همیشگی اسلاف نانجیب خود در زمینه ارعاب و آتش‌افروزی، به وزارت دفاع خود فرمان ترور می‌دهد تا آزادگان جهان بیش از پیش، سردمداران ترور و حامیان تروریسم دولتی را بشناسند.
سردار!

استکبار به‌زودی به معنای آیه «والله عزیز ذوانتقام» پی خواهد برد
اگر امروز ترامپ ناپاک پس از شهادت تو پرچم آمریکا را توئیت می‌کند، تو بهتر از همگان می‌دانی که به وحدانیت و عظمت خدای بزرگ، عاقبتی جز آتش و سرنگونی در انتظار آن پرچم نیست.
آمریکا بداند اگر برای عملیات ترور سردار آزاده ما، نام(آذرخش کبود) Blue lightning را برعملیات خود می‌گذارد، باید در انتظار عملیات «صاعقه سرخ» RED THUNDERBOLT نیز باشد که دودمان او را به آتش خواهد کشید!
ما فرزندان عاشورا و شاگردان کربلا هستیم!
سردار عزیز!
تو همواره تیزبین و هوشمند بودی!
راستی چه با شکوه و زیبا، در روز آدینه، روز متعلق به وجود نازنین امام زمان(عج) خویش که همواره با تمام وجود به او عشق می‌ورزیدی، در حالی که دقیقا معادل تعداد سال‌های عمر پیامبر عزیزمان در این دنیا بندگی کردی، با روی خونین و پیکر قطعه قطعه به ملاقات خدا شتافتی و میهمان عباس علمدار شدی!!! هنیئا لک!
‏بر تو گوارا باد این عزت و شهادت!
‏این راه پر رهرو در امتداد خط سرخ و خونین کربلای حسینی ادامه دارد و به زودی استکبار و رئیس‌جمهور جنایتکار آمریکا به عمق معنای آیه کریمه قرآنی «والله عزیز ذوانتقام!» پی خواهد برد!
شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام، مالک اشتر زمان، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، آحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، پرسنل قهرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دلاورمردان سلحشور نیروی قدس و به‌ویژه خانواده صبور، فداکار و با اخلاص آن عزیز سفر کرده تبریک و تسلیت عرض نموده و به آن رادمرد فرزانه عرض می‌کنم که سردار! ما را نیز دریاب!
پیر ما گفت شهادت هنر مردان است
عقل نامرد در این دایره سرگردان است
جمعه ۱۳ د‌ی‌ماه سال ۱۳۹۸
خادم القرآن عباس سلیمی»

انتهای پیام
captcha