شهادت سردار سلیمانی زمینه سقوط قطعی دشمن را فراهم خواهد کرد
کد خبر: 3868525
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

شهادت سردار سلیمانی زمینه سقوط قطعی دشمن را فراهم خواهد کرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ آیت‌الله نوری همدانی در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: بی‌شک شهادت فرماندهان این جبهه و خصوصاً شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی فرمانده حشدالشعبی آینده را روشن و زمینه سقوط قطعی دشمن را فراهم خواهد کرد.

شهادت سردار سلیمانی زمینه سقوط قطعی دشمن را فراهم خواهد کردبه گزارش ایکنا از قم، متن پیام تسلیت آیت‌الله نوری همدانی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ  وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًابار دیگر استکبار جهانی و ایادی آن چهره شقی خود را نمایان نمود و عده‌ای از بهترین بندگان صالح خدا را به شهادت رساند؛ امروز جبهه مقاومت خوار چشم دشمنان شد و زمینه نابودی استکبار را در منطقه فراهم کرد.

بی‌شک شهادت فرماندهان این جبهه و خصوصاً شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی فرمانده حشدالشعبی آینده را روشن و زمینه سقوط قطعی دشمن را فراهم خواهد کرد.

این عزیزان شایسته شهادت بودند و اجر مجاهدات خود را دریافت کردند، همانطور که امام عظیم‌الشأن فرمودند «شهادت هنر مردان خداست».

امروز دشمان بدانند این ملت میلیون‌ها عاشق شهادت دارد که راه این شهدای والامقام را ادامه خواهند داد.

اینجانب شهادت این شهدای والامقام خصوصاً حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی را به روح بلندشان تبریک گفته و به همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان تسلیت عرض می‌نمایم.

حسین نوری همدانی

انتهای پیام
captcha