واکنش مسئولان در فضای مجازی نسبت به شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3868536
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

واکنش مسئولان در فضای مجازی نسبت به شهادت سردار سلیمانی

گروه فناوری اطلاعات ــ در پی شهادت سردار سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مسئولان کشور در فضای مجازی نیز نسبت به این جنایت واکنش نشان دادند.

واکنش کاربران فضای مجازی به شهادت سردار سلیمانی/ راه افتادن طوفان شبکه‎های اجتماعی با هشتگ #سردار_قاسم_سلیمانیبه گزارش ایکنا؛ خبر شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در حمله آمریکایی‌ها در نزدیکی فرودگاه بغداد به‌سرعت تبدیل به مهمترین خبر در سطح رسانه‎های جهانی شد و بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت. در جریان این واقعه مسئولان کشور نیز در فضای مجازی نسبت به این جنایت واکنش نشان دادند.
 
اولین پیامی که منتشر شد از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که ایشان در پی شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با اعلام سه روز عزای عمومی، تأکید کردند که انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است.
 
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور نیز با تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام و ایران تأکید کرد: بی‌تردید انتقام این جنایت هولناک را ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده منطقه، از امریکای جنایتکار خواهند گرفت.
 
واکنش مسئولان در فضای مجازی نسبت به شهادت سردار سلیمانی

سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جلسه ویژه این کمیسیون به منظور بررسی ابعاد شهادت سردار قاسم سلیمانی و پاسخ به اقدام جنایتکارانه آمریکا خبر داد.

محمدجواد ظریف، وزیرخارجه کشورمان در توئیتی به ایالات متحده آمریکا هشدار داد که باید مسئولیت تمام پیامد‌های ماجراجویانه سرکش خود را بر عهده بگیرد. وی نوشت: «تروریسم بین‌المللی ایالات متحده، هدف قرار دادن و ترور ژنرال سلیمانی به عنوان مؤثرترین نیروی مبارزه با داعش، النصره، القاعده و همکارانش بسیار خطرناک و تشدید [رفتارهای] احمقانه است.»
61489087

سورنا ستارری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با انتشار پیام ویدیویی در فضای مجازی نوشت: «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا؛ از میان مؤمنان مردانى‏‎اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آن‌ها در [همین]انتظارند و [هرگز عقیده خود را]تبدیل نکردند».

علی لاریجانی، رئییس مجلس نیز با انتشار پیامی در فضای مجازی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و نوشت: «شهادت سردار سرافراز، فرمانده شجاع، قهرمان، حماسه آفرین و کم نظیر سپاه اسلام، شهید قاسم سلیمانی و شماری از همرزمان دلاورشان را پس از عمری رشادت و مجاهدت در راه پاسداری از قرآن و مکتب اهل بیت(ع) و اعتلای ایران اسلامی به حضرت، ولی عصر (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، مردم سلحشور استان کرمان، خانواده عزیز و ارجمند ایشان و دیگر شهدای همرزمشان، به مجموعه پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه رزمندگان غیور نیروی قدس تبریک و تسلیت میگویم».
 
واکنش کاربران فضای مجازی به شهادت سردار سلیمانی/ راه افتادن طوفان شبکه‎های اجتماعی با هشتگ #سردار_قاسم_سلیمانیواکنش کاربران فضای مجازی به شهادت سردار سلیمانی/ راه افتادن طوفان شبکه‎های اجتماعی با هشتگ #سردار_قاسم_سلیمانی
 
محسن رضایی نیز به دنبال شهادت سرلشکر قاسم سلیمانی پیام توییتری منتشر کرد. وی نوشت: «سپهبد شهید #قاسم_سلیمانی به جمع برادران شهیدش پیوست ولی انتقام سختی از آمریکا خواهیم گرفت.»
 
حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری با انتشار توئیت در فضای مجازی به شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی واکنش نشان داد و نوشت: «پس از او(شهید سلیمانی) خطوط قرمز سیاسی و امنیتی و نظامی در منطقه جابه‌جا خواهد شد. ملت های عراق، لبنان و سوریه قدردان جان فشانی های او در مواجه با داعش خواهند بود. بیابان‌ها و کوه‌ها و دره‌ها او را بهتر از خیابان‌ها و کاخ‌ها و برج‌ها می‌شناسند.»
 
محمدجواد آذری جهرمی، در پی شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در توئیتر خود نوشت: «سوگواریم همه‌باهم؛ پیر و جوان، زن و مرد، بزرگ و کوچک؛ عکس پیکر در خون سردار را با شادی منتشر کردند، در حالیکه که تاریخ مختارها را نخوانده‌ و نمی‌دانند».
 
پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان نیزدر فضای مجازی نوشت: «از دست تو بستانم انگشتری زنهار؛ صد ملک سلیمان در زیر نگین باشد».
واکنش مسئولان در فضای مجازی نسبت به شهادت سردار سلیمانی
 
به گزارش ایکنا؛ بامداد امروز، جمعه 13 دی ماه، در پی حمله هوایی نیرو‌های متجاوز و تروریست آمریکایی در نزیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر حاج «قاسم سلیمانی» به‌ همراه چند تن دیگر از فرماندهان جبهه مقاومت، به فیض شهادت نائل آمدند.
 
انتهای پیام
captcha