شهید سردار سلیمانی عمر با برکت خود را صرف جهاد کرد
کد خبر: 3868549
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

شهید سردار سلیمانی عمر با برکت خود را صرف جهاد کرد

گروه اجتماعی ــ استاندار سمنان در پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، این شهید والامقام را فردی دانست که عمر با برکتش را صرف جهاد کرد.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، علی رضا آشناگر، استاندار این استان امروز 13 دی در پی ترور قاسم سلیمانی و شهادت وی و جمعی از نیروهای حشد الشعبی در عراق پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا سوره نساء آیه ۷۴

سردار و فرمانده رشیدی آسمانی شد که سال‌ها آرزویش شهادت بود و هم نشینی با یاران شهیدش.

شهادت مجاهد فی سبیل الله، فرمانده دلیر وپر افتخار جبهه‌های جنگ با ملحدان و اشرار، سردار پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا فداء) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) و عموم مردم قهرمان و شجاع ایران اسلامی و بویژه مردم با ایمان استان سمنان تسلیت می گویم.

بی‌شک پاداش این سردار سرافراز که عمر با برکت خود را چه در سالهای حماسه و دفاع قهرمانانه ی ملت ایران و چه در میدان مبارزه با داعش و تروریست‌های جمع شده در زیر پرچم آمریکا، وقف جانفشانی و مجاهدت مخلصانه و شجاعانه از حریم آل الله وکیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمود، چیزی جز شهادت و عروج عاشقانه به سوی حضرت پروردگار، نبود.

مبارزی عارف و عاشقی مخلص که ذکر شجاعت و ایثارگری و جانفشانی هایش، کتابی است پر افتخار در نظام پر برکت جمهوری اسلامی ایران، هر چند عروج این فرمانده دلاور و فقدان وجود با ارزش این مجاهد فی سبیل الله برای ملت همیشه قهرمان ایران سخت و جانکاه خواهد بود اما بی تردید، رویش هزاران جوانه از خون پاک این شهید و تربیت یافتگان مکتب سرخ شهادت و رشادت، انتقام شهادت این سرباز فداکار انقلاب را خواهد ستاند و دشمنان قسم خورده ی این آب و خاک را بیش از پیش پشیمان خواهد کرد.

عروج عاشقانه و شهادت این سردار سرافراز را تبریک و تسلیت عرض کرده و برای ایشان و سایر شهیدان این فاجعه‌ی دردناک آرزوی علو درجات کرده و صبر و اجر برای خانواده معظم آن عزیز، از خداوند سبحان مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha