شهادت آرزوی همیشگی قاسم سلیمانی بود
کد خبر: 3868550
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
پیام مشترک استاندار، نماینده ولی‌فقیه و رییس مجمع نمایندگان استان کرمان؛

شهادت آرزوی همیشگی قاسم سلیمانی بود

گروه سیاست و اقتصاد - حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان، دکتر محمدجواد فدائی استاندار کرمان و دکتر حسین امیری خامکانی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در پیامی مشترک شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان متن پیام حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان، دکتر محمدجواد فدائی استاندار کرمان و دکتر حسین امیری خامکانی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در فراق مجاهد عاشورایی و مالک اشتر ولایت، سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اشک امان نمی‌دهد و داغی سنگین بر دل سنگینی می‌کند، شهادت حاج قاسم سلیمانی داغی بزرگ نه فقط برای مردم عزیز ایران اسلامی بلکه برای همه آزادگان و مجاهدان و مظلومان گیتی است که او را دست انتقام خداوند از ظالمان و مستکبران و دشمنان امت اسلام و حامی خود در برابر اشرار و داعشی ها می دانستند.
اما این مصیبت برای مردم شریف استان کرمان، بسی سنگین‌تر است چرا که برادری رشید و دلسوز و همراه و همقدمی مخلص و فداکار را که الهام بخش و تربیت بخش حماسه و ایثار و افتخاری بزرگ برای استان کرمان بود از دست داده‌اند.
شهادت آرزوی همیشگی وی بود و تصور مرگی جز شهادت برای او تصورناپذیر بود، او رفت اما مرام و مسلک او همچنان پابرجاست و ادامه راهش متوقف بر حضور او نیست.
شهادت این مرد بزرگ و الهی داغی سنگین و ثلمه‌ای جبران ناپذیر است اما امروز غیرت اسلامی و شجاعت علوی او در خون جوانان و نوجوانان این سرزمین جاری است و راه مبارزه با استکبار جهانی و اذنابش مصمم‌تر و قوی‌تر به پیش خواهد رفت و به مدد الهی استکبار جهانی سیلی‌هایی به واسطه این جنایت خواهد خورد که تا ابد فراموش نکند.
شهادت سردار عزیزمان را به محضر مبارک امام زمان (عج) و رهبر حکیم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) و همسر و فرزندان و خانواده محترم ایشان، اهالی دیار کریمان و نیز همرزمان عزیزش تبریک و تسلیت عرض می نماییم.
امیدواریم خداوند روح این شهید عزیز را با ارواح انبیاء و اولیا الهی و صدیقین و شهدا در اعلی علییّین محشور بدارد و راه روشن و پر امیدش را مستدام فرماید.
مطمئناً مردم ولایت مدار ایران، خاصّه استان کرمان در مراسمی که اعلام خواهد شد با حضور پرشور و پرمعنا صبر انقلابی شان را به نمایش خواهند گذاشت و پاسخ دندان شکنی به دشمنان سیلی خورده خواهند داد که با این عمل بزدلانه و وقیحانه حقارت خود را در برابر عظمت اسلام و مسلمین نشان دادند.
به امید پیروزی نهایی اسلام بر جبهه کفر و نفاق و استکبار که وعده الهی است و تخلف از آن نخواهد بود.

انتهای پیام
captcha