شجره طیبه انقلاب اسلامی با شهادت سردار سلیمانی مقتدرتر از گذشته خواهد شد
کد خبر: 3868553
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

شجره طیبه انقلاب اسلامی با شهادت سردار سلیمانی مقتدرتر از گذشته خواهد شد

گروه اجتماعی ــ نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: بی شک شجره طیبه انقلاب اسلامی با رشادت‌ها و شهادت امثال او روز به روز تنومندتر و مقتدرتر از گذشته به پیش خواهد رفت و پیوند میان ملت‌های مسلمان محور مقاومت را ناگسستنی خواهد نمود.

شجره طیبه انقلاب اسلامی با شهادت سردار سلیمانی مقتدرتر از گذشته خواهد شد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از دفتر نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، سید حسن حسینی شاهرودی، نماینده این شهرستان امروز 13 دی در پیامی  ضمن عرض تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی و المهندس فرمانده حشد الشعبی عراق گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا از میان مؤمنان مردانی اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند.

شهادت، رسم دیرین مردان و زنان این سرزمین پرافتخار است. آنان که در راه رضای حق تعالی از مال و جان خود گذشتند و با عمل انقلابی خود موجب عزت و سرافرازی اسلام و ایران اسلامی شدند.

در ادامه این پیام آمده است: امروز ملت بزرگ ایران، با تقدیم عزیزی دیگر از سلسله شهدای عاشورایی و فرزندان مکتب روح الله به سوگ نشسته است. اما بار دیگر چهره خبیث و جنایتکار تروریست‌های آمریکایی پدیدار شد.

اینجانب به نمایندگی از ملت سربلند ایران و مردم شهیدپرور شهرستان‌های شاهرود و میامی، شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر ولی الله الاعظم روحی فداه، مقام معظم رهبری، ملت عزیز ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده محترم آن شهید تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک شجره طیبه انقلاب اسلامی با رشادت‌ها و شهادت امثال او روز به روز تنومندتر و مقتدرتر از گذشته به پیش خواهد رفت و پیوند میان ملت‌های مسلمان محور مقاومت را ناگسستنی خواهد نمود . از خداوند منان توفیق خدمت خالصانه و شهادت عزتمندانه برای همه خدمتگزاران راستین این کشور خواهانم.

انتهای پیام
captcha