جبهه مقاومت وام‌دار راه شهید سردار سلیمانی است
کد خبر: 3868606
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

جبهه مقاومت وام‌دار راه شهید سردار سلیمانی است

گروه سیاست و اقتصادــ امام جمعه بجنورد با بیان اینکه خون پاک شهید سردار سلیمانی سرعت زوال اسرائیل را بیشتر می‌کند، افزود: جبهه مقاومت وام‌دار راه شهید سردار سلیمانی است.

خون پاک شهید سردار سلیمانی، سرعت زوال اسرائیل را بیشتر می‌کندبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز 13 دی ماه در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه با تاکید بر اینکه ریل جبهه مقاومت با آینده‌نگری‌های سردار سلیمانی به راه افتاده است، اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با خیال خام خود فکر کردند که با به شهادت رساندن سردار سلیمانی می‌توانند حرکت جبهه مقاومت را کند کنند اما این خیال عملیاتی نخواهد شد.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی سردار پرور بوده است و هیچگاه علم مقاومت به زمین نخواهد افتاد و به دست سردار دیگری این علم پایدار خواهد ماند.

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: شهید سردار سلیمانی سرمایه جهان اسلام بوده است و دشمنان سردار نیز جرات مقابله رو در رو با این سردار بزرگ را نداشتند و شبانه به او حمله کرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی تاکیدکرد: اگر دشمنان توان مقابله با سردار سلیمانی را داشتند در میدان جنگ و رو در رو باید مبارزه می‌کردند که اینگونه به شهادت رساندن سردار سلیمانی نشان از ضعف و ناتوانی مقابله آنان دارد.

به گفته وی جبهه مقاومت موفقیت‌های خود را وامدار شجاعت شهید سردار سلیمانی بوده است و سردار سلیمانی به آرزو شهادت خود رسید اما این ما هستیم که از این شهادت خسارت پیدا کردیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین یعقوبی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی قدرت نظام اسلامی را نمی‌توانند تحمل کنند و خودشان به‌خوبی می‌دانند که ریشه استکبار در حال نابودی است و از همین جهت دارند تمام تلاش خود را برای پیشگیری از این نابودی انجام می‌دهند.

امام جمعه بجنورد اظهار کرد: این خون پاک شهدا را منشا خیر و برکت می‌دانیم و اعتقاد داریم راه اسلام ناب را در پیش گرفته‌ایم و دشمنان انقلاب اسلامی نیز نمی‌توانند با زدن یک سردار، جلو این پیشرفت را بگیرند.

به گفته وی سرداران دیگری راه سردار سلیمانی را ادامه خواهند داد و پرچم عزت و غیرت ملت ایران را بلند می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی تصریح کرد: راه سردار سلیمانی برای ملت ایران روشن‌تر شده است و این ملت دیگر پخته شده‌اند و دشمنان نیز نمی‌توانند به خیال‌های پوچ خود دست یابند و دستشان برای ملت ایران رو شده است.

انتهای پیام
captcha