شهادت حاج قاسم سلیمانی سرآغاز تشدید مبارزات علیه استکبار جهانی است
کد خبر: 3868608
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

شهادت حاج قاسم سلیمانی سرآغاز تشدید مبارزات علیه استکبار جهانی است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه رشت شهادت سردار سلیمانی را سرآغاز تشدید مبارزات همه ملت‌های مظلوم و آزاده عالم به ویژه مردم مسلمان علیه استکبار جهانی دانست و گفت: به زودی شاهد نابودی کفر و استکبار جهانی خواهیم بود.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ آیت‌الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت امروز،‌ 13 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار، اظهار کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی محبوب همه آزادی‌خواهان جهان بود و حادثه شهادت ایشان همگان را آرزه خاطر کرد.

وی با بیان اینکه سردمداران جنایتکار آمریکا و صهیونیسم در دوران افول خود به سر می‌برند، تصریح کرد: آمریکا بداند از امروز به بعد دیگر هیچ سرباز و نظامی آمریکایی در دنیا امنیت نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در گیلان سردار سلیمانی را سردار عزیز اسلام و انقلاب دانست و گفت: حاج قاسم سلیمانی را از ما گرفتند، اما این شهادت سرآغاز تشدید مبارزات همه ملت‌های مظلوم و آزاده عالم به ویژه مردم مسلمان خواهد شد و به زودی شاهد نابودی کفر و استکبار جهانی خواهیم بود.

امام جمعه رشت سردار سلیمانی را مالک اشتر امام زمانش و اباالفضل حسین زمانش دانست و افزود: تعبیر مقام معظم رهبری از شهادت سردار سلیمانی نشان می‌دهد روح این سردار بزرگ اسلام عظمت برای امت اسلام و انسجام برای ملت ایران به ارمغان خواهد آورد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب سردار سلیمانی را چهره بین‌المللی مقاومت معرفی کردند، یادآور شد: شهید ابوالمهدی مهندس فرزند و ناجی عراق بود که در سپاه پاسداران تربیت‌یافته و دلداده ایران بود.

آیت‌الله فلاحتی نام پرآوازه سردار سلیمانی را مایه افتخار ملت ایران دانست و عنوان کرد:‌ امام زمان(عج) انتقام خون پاک شهدا را از قداره‌کشان جهانی خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شهادت در اسلام دارای جایگاه ویژه و والاست، اضافه کرد: خون‌های مطهر شهدا در طول تاریخ اسلام عامل حیات اسلام و مسلمانان بوده است و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز خط شهادت ادامه یافت و شهیدان رجایی و باهنر و بهشتی و مطهری الگوهای این خط الهی هستند.

امام جمعه رشت شهادت شخصیت‌های بزرگ اسلام و انقلاب را مقدمه تمدن‌سازی بزرگ اسلامی دانست و متذکر شد:‌ تمدن اسلامی در سایه جهاد و شهادت ایجاد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز هزاران حاج قاسم سلیمانی داریم، اضافه کرد: براساس تحلیل‌های اندیشمندان و نظریه‌پردازان غربی ایران پیروز واقعی میدان مقابله با آمریکای جنایتکار است و به زودی صحنه را از دشمنان پاکسازی خواهیم کرد.

وی با اشاره به سوءاستفاده آمریکا از ناامنی‌های عراق و ترقه‌بازی‌های ایران، اظهار کرد: امروز آمریکا در عراق و سوریه و لبنان دچار استیصال شده و شکست‌خورده است و لذا با چنین اقداماتی می‌خواهند افول خود را به تاخیر بیاندازند، اما بنا به تعبیر رهبر انقلاب اضمحلال استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل محقق خواهد شد.

انتهای پیام
captcha