سردار سلیمانی نقطه اوج بندگی بود
کد خبر: 3868614
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

سردار سلیمانی نقطه اوج بندگی بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه سردار سلیمانی نقطه اوج بندگی بود گفت: نصرت الهی وعده پروردگار است و ایران سلیمانی‌های زیادی دارد.

سردار سلیمانی نقطه اوج بندگی بود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان،امام‌جمعه موقت شاهرود امروز 13 دی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر با بیان اینکه وعده خداوند متعال پیروزی و نصرت الهی است، گفت: هرکس با امت اسلامی مقابله کرد، رزمندگان اسلام او را بر سر جای خودش نشانده‌اند.

وی بابیان اینکه سردار سلیمانی سرباز ولایت بود اظهار کرد: مالک اشتر قله کوهی بود که امیر المومنان (ع) درباره ایشان فرمود هیچ‌کس به اوج او نرسید و در سختی و مقاومت هیچ‌کس به‌پای مالک اشتر نرسید؛ مالک به عهدش وفا کرد و به آرزویش رسید و پروردگارش را ملاقات کرد، لذا ما برای این ناراحت نیستیم که حاج قاسم سلیمانی شهید شد چراکه بنده‌ای از بندگان خدا بود، هیچ‌وقت چشمان سلیمانی در زمان ترس بسته نشد و هیچ‌گاه از دشمن‌روی برنگرداند لذا این شهید سرمایه نظام و کشور است.

عبداللهیان با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود برای شهادت سلیمانی ابتدا حضرت بقیه‌الله (عج) را مخاطب تسلیت خویش قراردادند و بعد فرمودند که من به حضرت ولی‌عصر (ع) و روح سردار سلیمانی تبریک می‌گویم و این واژه‌های گران‌بها است که تاکنون سابقه نداشته یادآور شد: دشمنان گمان کرده‌اند که برده‌اند اما این حماقت سیاسی است.

به گفته وی؛ اطلاعیه‌هایی که نیروهای مقاومت در عراق، یمن، غزه و لبنان داده اند نشان می‌دهد که همه عزادار سردار هستند و قول انتقام می‌دهند و انتقام این خون پاک شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس را خواهند گرفت.

امام‌جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه اگر زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، انصار الله یمن و حزب‌الله لبنان و نیروهای مقاومت در فلسطین و اقصی نقاط دنیا داریم محصول فرماندهی شفاف و از نزدیک سردار سلیمانی است، یادآور شد: یکی از مقامات آمریکایی گفته بود «سلیمانی شخصیتی بود که بی‌زره و بی محافظ بر صدر خارکیزهای مقابل ما قدم می زد»، لذا امروز سلیمانی به آرزویش رسید و ارواح شهدا و فرشتگان او را در آغوش کشیده و به آسمان بردند.

عبداللهیان با تاکید بر اینکه در آستانه ایام فاطمیه هستیم افزود: حضرت زهرا (س) الگویی برای مجاهدت خستگی ناپذیر درباره حوادث سیاسی روزگار خودش بعد از رحمت پیامبر (ص) است والگوی عبادت و تواضع  که باید ایشان را اسوه و الگوی زندگی دانست.

انتهای پیام
captcha