جمهوری اسلامی انتقام خون مجاهد جبهه مقاومت را خواهد گرفت
کد خبر: 3868620
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
حجت‌الاسلام کریمی تبار:

جمهوری اسلامی انتقام خون مجاهد جبهه مقاومت را خواهد گرفت

گروه اجتماعی - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی، اشتباه استراتژیک آمریکا بود و جمهوری اسلامی انتقام خون این مجاهد جبهه مقاومت را خواهد گرفت، گفت: شهادت سردار سلیمانی در گام دوم انقلاب آنچنان نهضتی به پا می کند که آمریکا با دست خود آخرین میخ را به تابوت خودش درعراق زد.

جمهوری اسلامی انتقام خون مجاهد جبهه مقاومت را خواهد گرفت
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز 13 دی ماه در جمع نمازگزاران ایلامی اظهار کرد: شهادت چهره نام آشنای مقاومت، مجاهد چهل ساله انقلاب اسلامی، مجاهد خستگی ناپذیری که دشمن در برابرش سر تعظیم فرود آورد و همرزمش را خدمت مقام معظم رهبری، جبهه مقاومت در سراسر جهان ملت شهید پرور ایران و همه سبزپوشان انقلاب اسلامی و همه کسانی که با شنیدن این خبر داغدار شدند، تسلیت می گویم و خدا را سپاسگذاریم که مکتب امام اینچنین مردانی را پروراند.
وی با اشاره به اینکه پیام تسلیت مقام معظم رهبری دارای ویژگی هایی بود که از جمله به امام عصر(عج) و خود حاج قاسم این شهادت را تبریک گفت، افزود: سردار سلیمانی بارها مجروح شد، در معرض ترور قرار گرفت و هر روز مقاومتر از روز قبل به عشق شهادت به مقاومت خود ادامه داد.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی در گام دوم انقلاب آنچنان نهضتی به پا می کند که آمریکا با دست خود آخرین میخ را به تابوت خودش درعراق زد.
کریمی‌تبار به شخصیت برجسته سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: شخصیت‌های برجسته جهان هرچند سردار سلیمانی را دشمن خود می‌دانستند اما برای ایشان احترام ویژه از قابل بودند و سر تعظیم در برابر توانمندیش فرود آوردند.
وی با بیان اینکه اکنون همه سیاستمداران جهان به آمریکا اعلام کردند که اشتباه استراتژیک بزرگی مرتکب شده است، عنوان کرد: حضور پر شور مردم امروز قدردانی از جهاد و شهادت، قدردانی از سردار ولایت و قدردانی از سردار سلیمانی است.
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با اشاره به اینکه شما شایسته هستید که زمینه ساز نهضت جهانی امام زمام در جهان باشید، گفت: دشمن در حال فروپاشی است و حضور چین با توان اقتصادی، حضور روسیه با توان نظامی و جمهوری اسلامی در رزمایش دریایی نشان عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است. روسیه و این می‌دانند که قدرت آمریکا در حال فروپاشی است و ایران تنها قدرت منطقه است.
کریمی تبار اضافه کرد: ارتش و سپاه به فرموده مقام معظم رهبری توجه کردند و مردانی که به دنبال مذاکره بودند به آمریکا اعلام کنند انتقام خون این شهید پیام بعدی ما به آمریکا است.
وی به در پیش بودن شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: مردم در برپایی آیین های شادی به مناسبت های مذهبی توجه داشته باشند.
به گزارش ایکنا، امام جمعه ایلام به نشانه عزا در پی شهادت سردار سلیمانی با لباس سیاه در نماز جمعه حضور یافته بود.
انتهای پیام
captcha