دشمن با شهادت سردار سلیمانی نابودی خود را رقم زد
کد خبر: 3868627
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

دشمن با شهادت سردار سلیمانی نابودی خود را رقم زد

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه ارومیه گفت: ما منتظریم یا خدا انتقام سردار سلیمانی را بگیرد یا اجازه دهد ما این انتقام را بگیریم، ما ناراحت از این فقدان هستیم ولی یقین داریم دشمنان و اذناب شیطان بزرگ به دست مسلمانان و رزمندگان و با ذلت نابود می‌شوند.

دشمن با شهادت سردار سلیمانی نابود خواهد شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، امروز ۱۳ دی ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و همراهان وی اظهار کرد: با شهادت این بزرگان، راه دفاع و مقاومت با قدرت و اقتدار ادامه خواهد داشت و تبریک امام خامنه‌ای به این شهید بزرگوار نشان از مقام والای سردار سلیمانی است که به هدف خود یعنی شهادت رسید.
وی افزود: بنده یک ملاقات حضوری با ایشان داشتم و عشق به شهادت را در ایشان لمس کرده بودم گر چه شهادت ایشان برای ما ضایعه بزرگی بوده اما برای خود ایشان مایه سعادت است.
امام جمعه ارومیه ادامه داد: خون شهدا درخت انقلاب اسلامی را سیراب می‌کند و در نهایت به نابودی کاخ ستم و شیطان بزرگ یعنی آمریکا و اذناب آمریکا می‌انجامد و در قرآن هم آمده که دشمنان با شهادت رزمندگان اسلام درواقع قبر خود را کنده و مسلمانان را در رسیدن به اهداف خود مستحکم‌تر می‌کنند.
وی تصریح کرد: ما منتظریم یا خدا انتقام سردار سلیمانی را بگیرد یا اجازه دهد ما این انتقام را بگیریم، ما ناراحت از این فقدان هستیم ولی یقین داریم دشمنان و اذناب شیطان بزرگ به دست مسلمانان و رزمندگان و با ذلت نابود می‌شوند و هراس دشمن از عظمت سردار سلیمانی همانند ترس از عزت و عظمت مالک اشتر بود.

حجت‌الاسلام قریشی با تشکر ار حضور مردم در حماسه ۹ دی ماه عنوان کرد: مردم ولایی و انقلابی آذربایجان‌غربی سالگرد حماسه ۹ دی ماه را با شکوه برگزار کردند و حماسه ای دیگر با بصیرت و هوشمندی خلق کردند.

وی خاطرنشان کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام باید با دقت مسئله اف ای تی اف را بررسی کنند و صریح و شفاف برای مردم موضوعات رو بازگو کنید.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به توافقات کنوانسیون‌ها عنوان کرد: دولت، رئیس جمهور و نماینده مردم در مجلس نباید مملکت را دو دستی تحویل دشمنان ندهند و عجولانه تصمیم نگیرند با دقت و شفاف موارد را بررسی و به مردم توضیح دهند.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه اشاره کرد و افزود: در انتخابات باید پرشور حضور داشته باشیم چرا که واجب است دشمنان نظام بدانند بار دیگر مردم با انتخاب‌های صحیح مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

 

انتهای پیام
captcha