تمامی هسته‌های مقاومت در جهان اسلام منتقم خون سردار سلیمانی خواهند بود
کد خبر: 3868634
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

تمامی هسته‌های مقاومت در جهان اسلام منتقم خون سردار سلیمانی خواهند بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه رویان بابیان اینکه انتقام خون حاج قاسم سلیمانی تنها مختص به ایران و سپاه نخواهد بود گفت: تمام هسته‌های مقاومت در سراسر جهان اسلام منتقم او خواهند بود.

تمامی هسته‌های مقاومت در جهان اسلام منتقم خون سردار سلیمانی خواهند بود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نمازجمعه استان، حجت‌الاسلام عباس معصومی، امام جمعه این شهر امروز 13 دی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: او مرد بزرگی بود که علی‌رغم تشکیل تمام هسته‌های بین‌المللی مقاومت بازهم دوست داشت فقط او را یک سرباز ساده ولایت بخوانند.

وی ادامه داد: سلیمانی در طول زندگی بارها و بارها آرزوی شهادت داشت که در این راستا اگر امروز شاهد حشد الشعبی، فاطمیون، زینبیون، مقاومت و ده‌ها گروه دیگر مقاومت هستیم از مجاهدت سربازان سرافرازی چون سلیمانی است.

امام‌جمعه رویان سردار سلیمانی را ملک اشتر نظام و فرزند تربیت‌شده مکتب خمینی (ره)  برشمرد و افزود: ایشان سرباز ولایت‌فقیه و محبوب دل تمام مستضعفان جهان بود که در این راستا شاید سلیمانی امروز حضور فیزیکی ندارد اما تفکر و راه او همچنان وجود دارد و قطعاً راهش باقدرت بیشتری نیز پیگیری خواهد شد.

وی متذکر شد: انتقام خون حاج قاسم سلیمانی تنها مختص به ایران و سپاه نخواهد بود بلکه تمام هسته‌های مقاومت در سراسر جهان اسلام منتقم او خواهند بود زیرا شکست‌های زنجیره‌ای که آمریکا در عراق، یمن و سوریه خورده سبب شده تا اعتباری در عرصه بین‌المللی نداشته باشد حال‌آنکه ایران با ابرقدرت‌هایی چون چین که نه تنها به آمریکا بدهکار نیست بلکه پنج تریلیون دلار نیز طلبکار است و روسیه مانور مشترک برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha