سردار شهید سلیمانی نماد تفکر مبارزه علیه استکبار بود
کد خبر: 3868639
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

سردار شهید سلیمانی نماد تفکر مبارزه علیه استکبار بود

گروه شهرستان‌هاــ امام جمعه کاشمر گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود، بلکه نمادی از تفکر مبارزه علیه استکبار و حرکت و جریان نورانی و بصیرت و اگاهی برای نجات مظلومان عالم بود.

سردار شهید سلیمانی نماد تفکر مبارزه علیه استکبار بودبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدکاظم طباطبایی، امام جمعه کاشمر، امروز 13 دی ماه در حاشیه راهپیمایی مردمی علیه جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: انتقام خون شهید با ادامه جهاد و بصیرت باید گرفته شود، بزرگترین انتقام این است که مردم دنیا علیه ظلم و استکبار قیام کنند.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی بصیرت را در دنیا به وجود خواهد آورد، شهادت سردار بزرگ اسلام موجب شد مردم عراق به هر قیمتی آمریکائی‌ها را از این کشور بیرون کنند.

طباطبایی بیان کرد: از بین بردن جریان استکبار بزرگترین انتقامی است که تنها خون افرادی همانند شهید سلیمانی و دیگر شهدا می‎توانند انجام دهند، نباید در برابر ظلم، بیدادگری و کسانی که خون شهدا را پایمال می‎کنند سکوت کرد.

وی اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی نقش بسزایی در شکست‎های پی در پی نظامی و سیاسی آمریکا و اسرائیل در منطقه و قلع و قمع داعشی‎ها و گروهای تکفیری و مزدوران دست‌آموز استکبار در عراق، سوریه و پیروزی جبهه مقاومت در مبارزات میدانی علیه آمریکا داشت.

امام جمعه کاشمر بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تمام جوانی و عمر خود را در دفاع مقدس، مبارزه با استکبار و نابودی اسرائیل و گروهک‎های مزدور و ضاله که در راس آنها آمریکا و اسرائیل است سپری کرد.

طباطبایی عنوان کرد: اگرچه دشمنان می‎دانستند تمامی شکست‎هایشان به خاطر فرماندهی و هدایت‎های سردار سلیمانی بود، به همین خاطر این سرباز اسلام را به شهادت رساندند، اما بدانند با این جنایت هولناکی که دولت تروریست آمریکا انجام داد تیر خلاصی را به حضور خود در عراق و منطقه و نابودی اسرائیل شلیک کرده است.

وی تصریح کرد: این جنایت آمریکای جنایتکار موجب صف‌آرایی جبهه مقاومت شد، آمریکا در هرکجای دنیا به خصوص در جاههای که منافع دارد آماده پاسخ کوبنده جبهه مقاومت باشد، این مزدوران در هیچ کجای دنیا امنیت نخواهند داشت.

امام جمعه کاشمر خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی خواب را از چشمان سربازان مزدور در هر کجای دنیا که باشند خواهند گرفت، اگرچه سردار سلیمانی به خیل شهدا و همرزمانش پیوست اما در حقیقت شهادت آرزوی این سرباز اسلام بود.

طباطبایی  بیان کرد: آرزوی شهادت و سرباز ولایت بودن دو شاخصه سردار شهید سلیمانی بود، سلیمانی یک فرد نبود بلکه نمادی از یک تفکر مبارزه علیه استکبار و حرکت و جریان نورانی و بصیرت و اگاهی برای نجات مظلومان عالم بود.

وی افزود: خون سردار سلیمانی افراد دیگری همانند خود به وجود خواهد آورد و شجره طیبه مقاومت ریشه‎دارتر، مقاوم‌تر و پیروز تر خواهد شد.

مردم کاشمر در پی به شهادت رسیدن سردار حاج قاسم سلیمانی با راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از این حرکت تروریستی آمریکای جنایت‎کار نشان دادند.

انتهای پیام
captcha