شهادت سردار سلیمانی عدم پایبندی استکبار جهانی به حقوق بشر را نمایان‌تر کرد
کد خبر: 3868642
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

شهادت سردار سلیمانی عدم پایبندی استکبار جهانی به حقوق بشر را نمایان‌تر کرد

گروه سیاسی- امام جمعه موقت سنندج گفت: شهادت سردار سلیمانی توسط نیروهای آمریکایی جنایتکار، عدم پایبندی استکبار جهانی به هیچ قانون و قاعده بین‌المللی و حقوق بشر را برای جهانیان نمایان‌تر کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا سیدمحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 13 دی ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران اظهار کرد: وجود سردار شجاع و سرافراز اسلام شهید سلیمانی و هم‌رزمانش در جبهه مقاومت زمینه‌ساز امنیت حاکم بر کشور بود.
وی افزود: شهادت سردار سلیمانی توسط نیروهای آمریکای جنایتکار عدم پایبندی استکبار جهانی به هیچ قانون و قاعده بین‌المللی و حقوق بشر را برای جهانیان نمایان‌تر کرد و نشان داد که آمریکا هر جا منافع‌اش به خطر بیفتد، اقدامات جنایتکارانه انجام می‌دهد.
امام جمعه موقت سنندج به حضور نیروهای مجاهد ایرانی برای مقابله با داعش در سوریه و عراق اشاره و بیان کرد: اگر شجاعت و مجاهدت سردار سلیمانی‌ها در جبهه مقاومت نبود چه بسا برای کشور ما نیز شرایطی مانند سوریه و عراق به وجود می‌آمد.
وی درایت رهبری و فداکاری سپاهیان را ضامن امنیت ایران و منطقه دانست و اعلام کرد: جمهوری اسلامی و سردار سلیمانی در دورانی که اقلیم کردستان عراق مورد حمله داعش قرار گرفت بدون هیچ چشمداشتی به یاری آنان شتافت و توانست مسلمانان ار از هجمه این توطئه استکبار نجات دهد.
ماموستا حسینی به هزاران توطئه‌ دشمنان برای امت و نظام اسلامی اشاره و تأکید کرد: دشمنان بدانند که به فضل خدا و تدابیر رهبری و مجاهدت نیروهای نظامی و هوشیاری مردم، هرگز قادر به عملی کردن توطئه‌هایشان نخواهند شد.
وی یادآور شد: مسلمانان بدانند نباید ساده‌لوحانه از نفشه‌های دشمنان استقبال کنیم بلکه نیاز است با هوشیاری و اتحاد و انسجام در راستای موفقیت جامعه اسلامی گام بردارند چراکه ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان زمینه‌ساز تحقق توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام
captcha