سردار شهید سلیمانی نمونه‌ای ارزشمند برای یاران رهبر و انقلاب بود
کد خبر: 3868645
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
عباسی:

سردار شهید سلیمانی نمونه‌ای ارزشمند برای یاران رهبر و انقلاب بود

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نمونه‌ای ارزشمند و بزرگ برای یاران رهبر و انقلاب بود که بر سر دفاع از ارزش‌های امام و نظام مقدس اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب و مردم و رهبر عزیزمان کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد که متن پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

فرمانده دلاور، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نمونه‌ای ارزشمند و بزرگ برای یاران رهبر و انقلاب بود که بر سر دفاع از ارزش‌های امام و نظام مقدس اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب و مردم و رهبر عزیزمان کرد.

بدون تردید راه سترگ ایثار و شهادت توسط یاران و فرزندان این مبارز خستگی ناپذیر و سلحشور در نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha