سردار سلیمانی، یک اسوه و الگو برای همه مبارزان در راه حق است
کد خبر: 3868647
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

سردار سلیمانی، یک اسوه و الگو برای همه مبارزان در راه حق است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه سردار سلیمانی به‌عنوان یک اسوه و الگو برای همه مبارزان درراه حق است گفت: یکی از خدمات بزرگ این سردار اسلام، نابودی دشمنان است.

سردار سلیمانی، یک اسوه و الگو برای همه مبارزان در راه حق است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد،امام جمعه استان، امروز 13 اذر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر بابیان اینکه امروز مردم جهان، دنیایی بدون استکبار را آرزو دارند، بیان کرد: قبل از سال ۲۰۲۵ استکبار نابود خواهد شد گفت: سلیمانی‌ها نه‌تنها از مرگ نمی‌ترسند، بلکه شهادت آرزوی مردان حق است.

امام‌جمعه موقت سمنان ضمن محکومیت اقدام ددمنشانه استکبار گران در ترور حاج قاسم سلیمانی، متذکر شد: سردار سلیمانی به آرزویش رسیده اما باید تأکید کنیم که انتقام خون حاج قاسم را می‌گیریم زیرا وی به‌عنوان یک اسوه و الگو برای همه مبارزان درراه حق شناخته می‌شد و یکی از خدمات بزرگ این سردار اسلام، نابودی دشمنان است.

امام‌جمعه موقت سمنان بابیان اینکه ایستادگی و مقاومت هرگز پایان نمی‌گیرد، متذکر شد: اگر پرچم از دست سرداری بیفتد سردار دیگری پرچم را به دست می‌گیرد چراکه مردم ما اهل ایستادگی هستند.

وی  بابیان اینکه پایه‌های انقلاب اسلامی با شهادت این سردار سست نمی‌شود، افزود: سلیمانی اسوه ایستادگی در برابر استکبار گران بود اما دنیا حرف حقوق بشر می‌زند ولی در برابر شهادت سردار سلیمانی سکوت مرگبار گرفته‌اند و این در حالی است که نحوه شهادت این سردار بزرگوار اسلام، عیناً یک نوع جنایت و ترور بود.

انتهای پیام
captcha