آمریکا بازی بدی را شروع کرده است/ انتقام خون سردار سلیمانی را می‌گیریم
کد خبر: 3868648
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

آمریکا بازی بدی را شروع کرده است/ انتقام خون سردار سلیمانی را می‌گیریم

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرج با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: آمریکایی‌ها دست به اقدام احمقانه‌ای زدند و بازی بدی را شروع کردند که قطعاً تمام‌کننده این بازی آنها نخواهند بود.

آمریکا بازی بدی را شروع کرده است/ انتقام خون سردار سلیمانی را می‌گیریم

به گزارش ایکنا از البرز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه ۱۳ دی ماه کرج، گفت: دشمنان دائما با ما در حال جنگ هستند یکی از این جنگ‌های مرسومی که برای زمین گیر کردن ملت‎ها دارند حمله به نمادهای هویتی ماست تا شخصیت دینی و ملی ملت را از بین ببرند.
وی افزود: یکی از نمادهای مهم ما حجاب است که دشمنان از سال های قبل با آن به مبارزه پرداختند، در ۱۷ دی ۱۳۱۴ عنصر وابسته به دولت های بیگانه رضاخان پلید دستور کشف حجاب داد و با وجود اعتراض روحانیت اما کم بودن همراهی مردم هویت‌سوزی کرد تا ۳۲ سال بعد که مردم به رهبری روحانیت در برابر استکبار ایستاند و بر طاغوت غلبه کردند.
امام جمعه کرج ادامه داد: امروز که در میدان انواع جنگ‌ها هستیم باز به این نماد هویتی یعنی حجاب حمله می کنند، دو قطبی برای حجاب و آزادی و حجاب و اختیار می سازند تا به اهداف خود برسند.
وی تصریح کرد: 17 دی ۵۶ به یکی دیگر از نمادهای هویتی یعنی به مرجعیت بی‌احترامی کردند اما مردم قم و طلاب و اساتید حوزه با بصیرت تمام به خیابان ریختند؛ این ماه را باید ماه بصیرت مردم نامگذاری کرد.
حسینی همدانی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از نمادهای ماندگاری که دشمن به شدت از آن هراس دارد تا جایی که در سند استعماری ۲۰۳۰ طوری طراحی کردند که در کتاب درسی فراموش شود شهدا هستند، یاد شهدا برترین نماد انقلاب اسلامی است که شامگاه امروز یک نماد دیگر به این مجموعه اضافه شد.
وی با بیان اینکه دست پلید و تروریست استکبار و شیطان بزرگ به خون فرزند رشید اسلام، سردار عدالت و قرآن، مالک اشتر رشید ولایت، شیر بیشه مبارزه با داعشیان، فرمانده شجاع خط مقاومت، رزمند فداکار، عارف زاهد خود ساخته، بسیجی بزرگوار شهید قاسم سلیمانی آغشته شد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: او که دائما خود را جا مانده قافله شهدا می‌دانست و آرزوی شهادت می‌کرد در این ایام فاطمیه در روز جمعه مزد سال‌ها مبارزه و مجاهدت در راه قرآن و دفاع از حریم اهل بیت و انقلاب را گرفت، این شهادت را به حضرت ولی عصر(عج) و فرمانده کل قوا و همه شما ولایتمداران و خانواده او تبریک و تسلیت عرض می کنم و امیداورم روح بلند او با شهدای کربلا محشور گردد.
وی ادامه داد: می‌خواهند روحیه ما را تضعیف کنند تا تن به ذلت دهیم و از ارزش‌ها انقلابی و اسلامی عقب‌نشینی کنیم اما نمی‌دانند بر عکس تصور آنان شراره‌هایی از آتش در قلب ما برای گرفتن انتقام مظلوم شعله‌ور خواهد شد و تا رسیدن به مقصود آرام نخواهد شد. آنان نمی‌دانند که این خون در جوامع مختلف انسانی و مبارزین جبهه‌های مختلف رودر رو با آمریکا و اسرائیل و ارتجاع انگیزه ایجاد می‌کند و چنان طوفانی ایجاد خواهد کرد که به زودی اثری از جنایت‌کاران باقی نخواهد ماند.
وی با بیان اینکه رزمایش موفق که بین ایران روسیه و چین در آب‌های بین‌اللملی انجام شد پشت سر هم شکست برای استکبار به وجود آورد گفت: عصبانی هستند و این را به خوبی فهیمده‌اند که در این نقطه و همه نقاط عالم دیگر جایی برای آنان نیست و برای همین سعی دارند خود را نجات دهند، این حرکات برای نجات خودشان است.
حسینی همدانی افزود: آمریکایی‌ها دست به اقدام احمقانه‌ای زدند و بازی بدی را شروع کردند که قطعاً تمام‌کننده این بازی آنها نخواهند بود مسلم بدانید پایان بازی کودکانه‌ای که درست کرده‌اند به دست آنان نخواهد بود، آمریکا منتظر انتقام سخت و دردناک فرزرندان رشید اسلام در هر نقطه‌ای از عالم که منافعی دارد باشد.
وی با بیان اینکه امروز کاملاً محسوس صدای خرد شدن استخوان‌های آمریکا و اسرائیل به گوش می‌رسد و به سرعت تحقق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نزدیک شده است خطاب به آنان گفت: ای جرثومه‌های پلیدی و ترور خشونت و کودک‌کشی از امروز راحت نخواهید بود و هر لحظه منتظر صاعقه‌ای باشید که بر سر شما فرود خواهد آمد.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: دوستان ناراحت از این ناحیه نباشند که چه کسی جای قاسم سلیمانی را پر خواهد کرد البته درد فقدان عزیزانی مثل شهید قاسم سلیمانی سخت است اما سنت خدا این است که جایگزین دارد، باید ببینید چه چیزی او را قاسم سلیمانی کرد تمام قلب عده ای از مردم عالم که ضد آمریکا هستند را محبت قاسم سلیمانی پر کرده بود؛ او از اهل بیت درس گرفته بود که چگونه بصیر و دشمن شناس و زمان شناس باشد و در موقع و به جا حرکت کند، در مقام اطاعت مثل سرباز گوش به فرمان حرکت کند اگر اینگونه باشیم او می شویم قطعاً رهبر معظم انقلاب از این ناحیه کمبود و کسری ندارند، داشته ها نوبت به نوبت رو می‌شود زیاد از این ناحیه ناراحت نباشید البته فقدان سخت و ناراحت‌کننده است.
وی ادامه داد: این شهادت موجب وحدت جامعه باشد، البته سیاست‌بازان نادان و دنیا پرست هم ببیند که اگر دشمن روزنه‌ای پیدا کند درنگ نمی‌کند، نباید از این به بعد بشنویم که کسی از داخل کشور درباره مذاکره و معامله با بیگانگان بگوید، هرگز این کلام از هیچ کسی در داخل کشور شنیده نشود.
در پایان نماز جمعه امروز، نمازگزاران با راهپیمایی انزجار خود را از این اقدام آمریکا نشان دادند و به گفته امام جمعه کرج پرچم آمریکا را به عنوان نمادی از دولت این کشور و نه ملت آنها به آتش کشیدند.

انتهای پیام
captcha