ولایت‌مداری؛ شاخص‌ترین ویژگی سردار سلیمانی
کد خبر: 3868657
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴

ولایت‌مداری؛ شاخص‌ترین ویژگی سردار سلیمانی

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه ماکو گفت: روحیه ولایت‌مداری از شاخص‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی بوده و امروز ایران صدها سردار سلیمانی دارد و شهادت این بزرگمرد برای ما افتخاری است.

ولایت‌مداری؛ شاخص‌ترین ویژگی سردار سلیمانیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو روز جمعه ۱۳ دی ماه در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته ماکو ضمن تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی اظهار کرد: شخصیت این مرد بزرگ به گونه‌ای بود که خودشان خواستار شهادت بوده و شهادت بر وی هدیه الهی است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به تنهایی توانست به جهان اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه کند، افزود: سرمایه‌گذاری‌های آمریکا بر روی ساخت گروهک‌ها با الهام‌گیری از روحیه استکبارستیزی توسط سپاه قدس به دور از مرزهای ایران با خاک یکسان شد و  آمریکا قطعا جواب دندانشکنی را در پی این گستاخی تجربه خواهد کرد.

امام جمعه ماکو با تاکید براینکه آمریکا چشم دیدن سردارانی چون سردار سلیمانی ندارد تاکید کرد: سردار دلها توانست در طول خدمت خود نقشه های دشمن را با هوشیاری نابود کند.

 وی با اشاره به اینکه دشمن اسلام با ساخت و روی کار آوردن داعش در صدد بدنام کردن اسلام بود که در سایه این سردار والا مقام به خاموشی سپرده شد.

خطیب نماز جمعه ماکو با تاکید براینکه اگر فرصتی از سوی ایران به مستکبران داده شده تنها برای افزایش عذاب اخروی آنها است، عنوان کرد: دشمنان در نهایت عذاب دنیوی را تجربه خواهند کرد که این وعده الهی است.

حجت‌الاسلام هاشمی روحیه ولایت‌مداری را از شاخص‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی یاد و تصریح کرد: امروز ایران صدها سردار سلیمانی دارد و شهادت این بزرگمرد برای ما افتخاری است که توانستیم دشمنان دین و قرآن را خشمگین کنیم.

انتهای پیام
captcha