انتقام خون خواهان شهیدسلیمانی ویران کننده است
کد خبر: 3868663
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

انتقام خون خواهان شهیدسلیمانی ویران کننده است

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه موقت یاسوج گفت: راه سردار سلیمانی سرباز فداکار امام عصر(عج) که سال‌ها برای شهادت انتظار کشید، همیشه ادامه دارد و انتقام خون پاک او برای استکبار ویران کننده است.

انتقام خون خواهان شهیدسلیمانی ویران کننده است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعلی صالح موسوی اعظم، امام جمعه موقت یاسوج امروز، 13 دی‌ماه در نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، اظهار کرد: شهادت سردار رشید اسلام را خدمت امام زمان (عج)، رهبر انقلاب و مردم مسلمان ایران تسلیت می‌گوییم. راه سردار سرباز فداکار امام عصر(عج) که سال‌ها برای شهادت انتظار کشید، همیشه ادامه دارد.
وی افزود: راه سردار سلیمانی با شهادت او متوقف نخواهد شد و انتقام خون پاک او برای استکبار ویران کننده خواهد بود
امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه دشمنان بدانند که این جنایات، مسلمانان را بیدارتر از پیش می‌کند، اضافه کرد: ملت مسلمان ایران در برابر این دشمنان خواهند ایستاد و ابر قدرتیِ این پلیدان را از بین خواهند برد.
حجت‌الاسلام موسوی اعظم بیان کرد: سردار شهید سلیمانی مدافع حرم حضرت زینب(س) بود و امروز پرستارکربلا نیز عزادار این سردار سرافراز سپاه اسلام است.
وی ابراز کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی عمر شریفش را در جهت اسلام و مقاومت در برابر دشمنان سپری کرد و پاداش مجاهدت‌هایش را با شربت شهادت گرفت.
امام جمعه موقت یاسوج در ادامه اظهارات خویش، تصریح کرد: مردم استان خانواده مرحوم ملک‌حسینی را خوب می‌شناسند و همواره برای آنها احترام قائل بودند بعد از او فرزند صالح وی آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی به عنوان نماینده ولی‌فقیه انتخاب و معرفی شد که از نظر دین و ایمان و فقاهت شبیه پدر بود.
حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم بیان کرد: در انتخاب نماینده ولی‌فقیه هر تصمیمی که رهبری بگیرید مردم خواهند پذیرفت. حجت‌الاسلام ‌سیدنصیر حسینی سال‌ها در دهدشت منشا خدمات دینی و علمی بود و انتظار می‌رود هماهنگی لازم را با آیت‌الله ملک‌حسینی برای خدمات‌رسانی بیشتری داشته باشم.

یادآور می‌شود، راهپیمایی و تجمع بی نظیر مردم یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پس از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد و اقدام ددمنشانه آمریکای جنایتکار را محکوم کردند.

انتهای پیام
captcha