راهپیمایی نمازگزاران سنندجی در محکومیت شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3868670
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷

راهپیمایی نمازگزاران سنندجی در محکومیت شهادت سردار سلیمانی

گروه سیاسی - نمازگزاران سنندجی پس از ادای نماز جمعه با برپایی راهپیمایی، اقدام جنایتکارانه آمریکا در شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و تعدادی از همراهانش را به شدت محکوم کردند.

به گزارش ایکنا از کردستان، نمازگزاران متدین و انقلابی سنندج نیز همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه، با راهپیمایی از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب، اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی را محکوم کردند.
نمازگزاران سنندجی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، شهید راه خدا، شهید راه قرآن راهت ادامه دارد، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و جنایات دولتمردان این کشورها اعلام کردند.
آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه و نماینده مردم شریف کردستان در مجلس خبرگان رهبری و ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم شریف کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز امروز در پیامی شهادت این سردار شهید را تسلیت گفته و این اقدام آمریکای جهانخوار را به شدت محکوم کردند.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم رب الشهداء والصدیقین
انا لله و اناالیه راجعون
شهادت، پاداش مجاهدان در راه خداست.
سحرگاه امروز،سردار سرافراز اسلام و مالک اشتر ولایت،حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با توطئه شوم مزدوران استکبار، توسط ارتش تروریستی آمریکا در حوالی فرودگاه بغداد به آرزوی دیرینه شان که شهادت در راه خدا بود رسیدند.
اینجانب با قلبی داغدار و متوسل به عنایات خداوند و توجهات حضرت ولیعصر(عج)، شهادت انسان‌ساز و تاریخ‌ساز این بزرگمرد اخلاص و ایثار را به محضر آن حضرت و نایب برحقش امام خامنه ای وملت بزرگ ایران و مردم شریف کردستان و خانواده و همه نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
از خداوند متعال می‌خواهیم چنانکه حیاتش موجب وحشت دشمنان اسلام بود شهادش نیز زمینه ساز نابودی استکبار گردد. ان شاء الله
حیات پربرکت سردار سلیمانی سراسر درایت و مجاهدت در راه اعتلای اسلام بود
بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در پیامی شهادت سردار بزرگ سپاە اسلام «قاسم سلیمانی» را بە عموم مردم کردستان تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است؛
خبر شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام، حاج «قاسم سلیمانی» به دست نیروهای آمریکای جنایتکار موجی از غم و اندوه در سراسر ایران اسلامی و منطقه ایجاد کرده است.
بی‌گمان مردم مظلوم و ستمدیده عراق و سوریه چهره باصلابت و جانفشانی‌های این مرد بزرگ را در صحنه مبارزه و شکست داعش و دیگر گروه‌های مرتجع و تروریستی را از یاد نخواهند برد.
حیات پربرکت سردار سلیمانی سراسر درایت و مجاهدت در راه اعتلای اسلام و عظمت ایران و تقویت جایگاه کشور در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی بود و بی گمان با حضور دیگر پاسداران از جان گذشته و تربیت یافته در مکتب نورانی قرآن پرچم اسلام و شهادت طلبی برافراشته خواهد ماند.
اینجانب شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را به ملت بزرگ ایران، رهبر معظم انقلاب و خصوصا مردم شهید پرور کردستان تسلیت می‌گویم و برای آن شهید والامقام از درگاه خداوند بزرگ آرامش ابدی مسئلت می‌نمایم.
شهادت سردار سلیمانی آغازگر تحولی عظیم در منطقه خواهد بود
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با صدور اطلاعیه ای ضمن تسلیت شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، انتصاب سردار قاآنی را به فرماندهی سپاه قدس نقطه امیدی برای مردم و تهدیدی برای دشمنان و مزدوران خواند.
متن بیانیه به این شرح است:
شهادت مظلومانه مجاهد بزرگ، فدایی اسلام، سرباز امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، سردار شهید ولایت حاج قاسم سلیمانی و یار مجاهدش ابومهدی مهندس گرچه موجی از غم واندوه را بین آزادی خواهان و ملت‌های مظلوم منطقه ایجاد کرد لکن آغازگر تحولی عظیم در منطقه خواهد بود که خانمان ظالمان و کاخ های عنکبوتی انان را به خاک و خون خواهد کشید.
این سردار جان بر کف سپاه اسلام که تمام عمر خود را صرف برقراری امنیت پایدار در منطقه و دفاع و حراست از کیان این مرز و بوم صرف نمود امروز با شهادت مظلومانه خود در کنار شهید ابومهدی مهندس ایستادگی و وحدت کلمه تمام ملت های منطقه در برابر نظام سلطه را یادآور شد و بی شک این اتفاق جریان تازه‌ای را در مقاومت منطقه به راه خواهد انداخت که نتیجه آن آزادی قدس شریف و پاک شدن منطقه از وجود منحوس حکومت‌های دست نشانده و تروریست خواهد بود.
دشمنان اسلام بدانند امروز تمام ملت‌های مسلمان منطقه ید واحده‌ای در برابر زورگویی آنان خواهند بود و ایران سراسر قاسم سلیمانی است. خون پاک مالک اشتر زمان بر زمین نخواهد ماند و انتقامی سخت پیش روی عاملان این جنایت بزرگ است.
بدون شک سردار قاآنی فرمانده جدید سپاه قدس سلیمانی دیگری است که با یاری فرزندان این سرزمین خواب را بر دشمنان حرام کرده و منطقه را به گورستان آنان تبدیل خواهد کرد.
دشمنان این سرزمین پیام مقتدرانه‌ی رهبر و مقتدای‌مان را فراموش نکنند که دوران بزن در رو تمام شده و به زودی اجساد ننگین آنان در خون خودشان غوطه‌ور خواهد شد، چرا که نیروهای آماده ی این سرزمین از امروز به تبعیت از فرمان رهبر و فرمانده کل قوا و تحت فرماندهی سردار قاآنی متحد تر از همیشه در برابر آنان خواهند ایستاد و مشت‌های گره کرده‌ی این مردم به زودی پوزه ی انان را به خاک خواهد مالید.

شهید سلیمانی پرچمدار شهادت، فداکاری و مبارزه بی‌امان با اشرار و ایادی استکبار بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در پیامی این اقدام جنایتکارانه آمریکا را محکوم کرد.
"انا لله و انا الیه‌ راجعون"
شهادت پرافتخار سردار سرافراز و مجاهد خستگی ناپذیر، حاج قاسم سلیمانی دل‌های مجاهدان و ملت عزیز را در ماتم فرو برد.
شهادت، فیض عظیمی است که خداوند بزرگ، نصیب اولیای خاص خویش می‌فرماید.
شهادت، پاداش سال‌ها مجاهدت خستگی‌ناپذیر و مبارزه شجاعانه آن مجاهد مخلص در میدان‌های پرخطر بود.
شهید سلیمانی پرچمدار شهادت، فداکاری و مبارزه بی‌امان با اشرار و ایادی استکبار بود.
شهادت این مجاهد بزرگ، ملت مبارز ما را در مسیر حرکت به سوی عزت، اقتدار و پیروزی نهایی مصمم‌تر و با صلابت‌تر خواهد کرد.
روحش شاد و راهش پررهرو باد.

انتهای پیام
captcha